نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب وید نوعی لیبل است که جهت پلمپ مورد استفاده قرار می گیرد . این برچسب ها یکبار مصرف بوده  و بعد از اینکه از محصول جداشوند دیگر قابل استفاده نخواهند بود.

برچسب VOID دو نوع اثر گذار و بدون اثر دارد که در این مقاله قصد داریم در مورد برچسب وید اثرگذار باشما صحبت کنبم.

امروزه کالاهای تقلبی در بازار زیاد شده که برای مصرف کنندگان نگرانی هایی را به دنبال دارد. مصرف کنندگان هنگام خرید دچار دودلی می شوند و از اصل بودن کالا مطمئن نیستند.

به همین دلیل استفاده از کالاهایی که برچسب اثرگذار دارند بهترین راه است.

بعد از اختراع لیزر و کامپیوتر برچسب های وید اثر گذار یکی از بهترین روشها برای جلوگیری از این  مشکلات می باشد.

 

برچسب VOID اثر گذار

این برچسب ها دارای چسب بسیار قوی هستند و وقتی این برچسب ها را بر روی محصول مورد نظر می چسبانید. بعد از اینکه آن را جدا می کنید کلمه VOID یا OPEN VOID و یا عبارت مورد نظر بر روی محصول باقی می ماند.

جالب است بدانید که در برچسبVOID  اثر گذار علاوه بر لایه مخفی امنیتی می توان نوعی خطوط و یا لاین امنیتی را روی آن چاپ کرد.

سری بودن خطوط نشان دهنده ی عدم دستکاری شدن لیبل می باشد.

این نوع بر چسب ها رنگ های متفاوتی دارند که عبارتند از:

  • نقره ای
  • آبی
  • زرد
  • سفید
  • سبز
  • قرمز
  • مشکی
  • نارنجی

این نوع برچسب ها برای سطوح مختلف مانند سطوح فلزی، پلاستیکی، کاغذی و شیشه ای مناسب هستند.

شرکت فراگر صنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما برچسب هایی را برای شما تولید می کند که با کنده شدن آن عبارت مورد نظر شما بر روی محصول باقی بماند.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-void-%d8%a7%d8%ab%d8%b1%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1/



:: برچسب‌ها: برچسب وید, برچسب وید بدون اثر, برچسب وید اثر گذار, برچسب void, انواع برچسب وید ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

لیبل خردشونده

لیبل گچی یا لیبل خرد شونده برچسبی است کاملا خرد شونده، که بعد از چسباندن آن به هیچ وجه از محلی که به آن چسبیده یک تکه جدا نمی شود، کسی که سعی در جدا نمودن لیبل گچی را دارد، برچسب گچی به صورت خرد شده جدا می شود به صورتی که شکل برچسب گچی کاملا به هم خورده و تکه تکه می شود، و به همین دلیل از برچسب های گچی در جاهایی که گارانتی لازم است مورد استفاده قرار می گیرد. لیبل های گچی چاپ شده توسط هجرت دیزاین به صورت چاپ رنگی و یا تک رنگ می باشد که امکان چاپ شماره سریال بر روی برچسب گچی نیز وجود دارد.

جنس لیبل گچی شبیه به لیبل های کاغذی نیمه مات می ماند.

لیبل گچی کاربردهای فراوانی دارد از جمله کاربرد های برچسب گچی روی قسمت پیچ لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، بعضی از دستگاه های صنعتی، پلمپ کیس های کامپیوتر و یا هر جایی که نیاز به پلمپ کردن می باشد و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار میگیرد .

برچسب های گچی به هر شکل و اندازه ای قابل تولید می باشند. گاهی از برچسب اموال نیز می توان به جای برچسب گچی استفاده نمود ، اما خرد شوندگی برچسب گچی چندین برابر برچسب اموال است.

از بارزترین نمونه های لیبل گچی می توان به استفاده از آن در قسمت پشت باطری های موبایل و یا خود دستگاه تلفن همراه، به صورت دایره با قطر یک سانت، که تاریخ تولید و یا اتمام گارانتی روی آن چاپ شده، نام برد.

قیمت چاپ لیبل گچی

چاپ لیبل گچی یک حداقل کاری دارد که جهت اطلاع از قیمت لطفا تماس بگیرید.

قیمت چاپ برچسب گچی سایز 2 * 1 سانت در تعداد 2000 عدد 140 هزار تومان می باشد.

قیمت چاپ برچسب گچی سایز 5 * 1.5 سانت در تعداد 1000 عدد 180 هزار تومان می باشد.

قیمت چاپ برچسب گچی دایره قطر یک سانت در تعداد 5000 عدد 220 هزار تومان می باشد.

جهت اطلاع از سایر سایز ها و مشاوره در انتخاب لیبل گچی با هجرت دیزاین تماس بگیرید..

امروزه از برچسب وید نیز بسیار استفاده می شود.

منبع:

http://designh.ir/price/label/security-label



:: برچسب‌ها: چاپ لیبل گچی Security Label, چاپ لیبل گچی, لیبل گچی, برچسب گچی, برچسب خرد شونده ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب شیشه ای ، برچسب شفاف ،  یا برچسب ترانسپارنت Transparent :

برچسب ترانسپارنت ، برچسب شیشه ای  و یا لیبل شفاف یکی از انواع برچسب ها در کنار سایر انواع لیبل پشت چسب دار و برچسب اموال در صنعت چاپ برچسب و چاپ تبلیغات می باشد که همانگونه که از نام آن مشخص است شفاف و بی رنگ بوده و پس از چاپ روی آن از هر دو طرف قابل رویت است. از مصارف و کاربردهای لیبل ترانسپارنت ( Transparent ) و طراحی چاپ آن می توان به الصاق بر روی شیشه های خودرو و ماشین آلات ، فروشگاه ها و یا سایر شیشه هایی است که در مواقع دیگر استفاده می شود ، اشاره کرد.

برچسب شیشه ای | برچسب شفاف | برچسب ترانسپارنت Transparent

برچسب شیشه ای و کاربردهای آن :

 

از دیگر زمینه های کاربرد این لیبل شیشه ای در خدمات چاپ و چاپ لیبل ، به  صنایع بسته بندی محصولات بهداشتی چون شامپو، شیشه پاک کن و … می توان اشاره کرد. لازم به ذکر است برای چاپ لیبل روی برچسب شفاف یا شیشه ای از ریبون رزین و وکس رزین استفاده می شود. علاوه بر این نکته دیگری که در خصوص چاپ لیبل و برچسب شیشه ای حائز اهمیت است، این بوده که به دلیل شفاف بودن آن سنسور لیبل پرینترها فضای خالی ( GAP ) بین دو لیبل را تشخیص نمی دهند و برای رفع این ایراد می بایست از علامت چاپی خاصی تحت عنوان بلک مارک ( Black Mark ) استفاده نمود.

مزایای استفاده از برچسب شیشه ای :
- چاپ برچسب آن بدون رنگ و شیشه ای می باشد
- قابلیت خواندن از دو طرف دارد
- چاپ برچسب دارای مقاومت بالا در مقابل کشش است

مجموعه آشنا برچسب  ، داری ماشین الات و تجهیزات مدرن چاپ لیبل با کمال افتخار آمادگی خود را جهت انجام کلیه امور سفید و چاپ انواع لیبلهای پشت چسبدار از قبیل کاغذی ( مات و براق )، صدفی، پلی گور، حرارتی، متال، متالایز، شبرنگ، وید، ترانسپارنت و … به همراه پوشالبرداری، دایکات و اسلیت اعلام میدارد.

منبع:

http://ashenalabel.ir/home/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/



:: برچسب‌ها: برچسب شیشه ای, لیبل شیشه ای, مزایای برچسب شیشه ای, برچسب شفاف ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

لیبل خردشونده ( لیبل گچی ) ، لیبل لایه شونده ، لیبل های وید اثرگذار و بدون اثر، لیبل شبرنگ ( لیبل اموال )

لیبل امنیتی ( Security Label ) یا برچسب لایه شونده که به نام لیبل گچی نیز شهرت دارد و برچسب لایه شونده نوعی از لیبل های امنیتی می باشند. برچسب خرد شونده (برچسب گچی) و لیبل لایه شونده در صورت جدا شدن از روی اموال کاملا مخدوش شده و کاربر به هیچ عنوان نمی تواند لیبل را به طور سالم از سطح اموال جدا کند.از لیبل لایه شونده و لیبل خردشونده (لیبل گچی)در فرآیند جمع آوری اموال و اموال گردانی نیز استفاده می گردد.بدین صورت که بارکد، متن و یا کد کالا روی این لیبل چاپ می شودو بر روی کالای مورد نظر چسبانده می شود.پس از انکه روی شئ مورد نظر چسبانده شد امکان جدا شدن آن از روی سطح قبلی و چسباندن مجدد آن برروی سطح دیگری وجود ندارد و تکه تکه می شود. لیبل امنیتی مقاومت خوبی در برابر گرما و نورخورشید از خود نشان میدهد.رنگ این نوع لیبل ها سفید مات بوده و از چسبندگی بالایی برخوردار هستند.برای چاپ روی لیبل گچی ( لیبل خرد شونده ) یا لایه شونده معمولا از ریبون وکس رزین و یا رزین استفاده می شود و درصورتی که از ریبون مناسب استفاده شود چاپ روی آن از ماندگاری بالا و استحکام زیادی برخوردار خواهد بود.از اين ليبل ها به دليل حساسيت امنيتي بالا بر روي قطعاتكوچك و حساس كه نبايد مورد دستكاري قرار بگيرنداستفاده ميشود.


لیبل امنیتی | برچسب خردشونده | لیبل گچی

لیبل امنیتی و مزایای لیبل خرد شونده و لایه شونده :


- چسبندگی بسیار بالا
- خرد شدن لیبل امنیتی هنگام جدا شدن از سطح
- مناسب اموال و موارد امنیتی
- مقاوم در مقابل انواع حلال و عوامل محیطی

کاربردهای لیبل امنیتی:

در زير به بخشي از کاربرد لیبل های لایه شونده ، گچی یا خرد شونده ، لیبل وید اثر گذار و بدون اثر و لیبل شبرنگ یا اموال اشاره ميكنيم:
- پلمپ پيچ هاي موبايل
- پلمپ پيچ هاي قطعات كامپيوتر و الكترونيكي
- ليبل گارانتي قطعات ريز و كوچك
- ليبل گارانتي رم موبايل
- برچسب ضمانت قطعات الكترونيكي حساس
- ليبل گارانتي باطري موبايل
- ليبل پلمپ كمكي نامه هاي خيلي محرمانه
و …

همچنین علاوه بر برچسب های خرد شونده یا گچی و لیبل لایه شونده لیبل های وید اثرگذار و بدون اثر و لیبل شبرنگ یا اموال نیز در حوزه لیبل های امنیتی به شمار میروند.لیبل های وید اثرگذار و بدون اثر و لیبل های شبرنگ یا اموال از نظر قیمت در مقایسه با لیبل های خرد شونده یا گچی و لایه شونده مقرون به صرفه تر هستند.

برچسب وُید ( Void Label ) :
برچسب وید از نظر کشیدگی مقاومت بالا و از نظر حرارتی تا 80 درجه سانتیگراد را تحمل میکنند و در دو نوع وید اثر گذار و وید بدون اثر می باشند.وید اثر گذار به دو صورت شطرنجی و نقره ای موجود میباشد.


برچسب وید | Void Label

وید اثر گذار شطرنجی : وید اثر گذار شطرنجی هنگامی که به محصول چسبانده میشود زمان جدا شدن، لیبل به صورت شطرنجی جدا شده و قسمتی از لیبل روی محصول باقی میماند و برچسب غیر قابل استفاده ی مجدد میگردد.
وید اثر گذار نقره ای : این نوع برچسبها وقتی به محصول چسبانده میشوند، زمان جدا شدن، کلمه VOID بصورت انگلیسی روی محصول باقی میماند و لیبل غیر قابل استفاده مجدد میگردد.

برچسب اموال یا شبرنگ ( Asset Label ) :
برچسب اموال یا شبرنگ همانطور که از اسمش پیداست برای اموال سازمان ها و شرکتهای بزرگ استفاده می شود و همچنین همان بحث امنیتی برچسبهای سکوریتی (Security ) را دارا میباشد ولی برچسب اموال یاشبرنگ از نظر نوع جنس بسیار ضخیمتر از دیگر لیبلهای امنیتی می باشد.


برچسب اموال یا شبرنگ | Asset Label

لیبل اموال ( برچسب اموال ) یا برچسب شبرنگ Asset Label که در برخی موارد به آن لیبل امنیتی هم اطلاق می شود، لیبل اموال Asset Label همانگونه که از نامش مشخص است برای مصارف امنیتی و یا کاربردهایی به کار می رود که نیاز است در صورت برداشتن لیبل، برچسب مربوطه سالم نماند. در حال حاضر لیبل اموال در متریالهای مختلفی وجود دارد که از جمله می توان به برچسب هایی از جنس شبرنگ ، گچی ، لایه شونده و . . . اشاره کرد. یکی از کمپانی های مطرح در زمینه تولید لیبل اموال یا گچی (Security) شرکت رول کاور (Roll Cover) ایتالیا است. چسبندگی بسیار بالا و جنس خاص این برچسب باعث می گردد تا پس از چسباندن روی یک سطح به سختی و با خرد شدن بتوان آن را جدا کرد. برای چاپ روی لیبل اموال  از ریبون رزین و یا سوپر رزین استفاده می شود. در صورت استفاده از ریبون با کیفیت ، این لیبل در برابر حلالهایی از قبیل الکل، بنزین و سایر مواد شوینده مقاوم است.

منبع:

http://ashenalabel.ir/home/%d9%84%db%8c%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: لیبل امنیتی, لیبل های امنیتی, برچسب امنیتی, برچسب هاب امنیتی, کاربرد لیبل امنیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

یکی از زمینه های فعالیت شرکت آشنا برچسب تولید کننده لیبل چاپی رول ، چاپ لیبل های آرایشی ، بهداشتی ، شیمیایی و سموم ، خودرویی ، دارویی ، غذایی ، صنعتی و صنعت نفت  و تولید کننده لیبل چاپی بصورت رول و شیت می باشد.

شرکت آشنا برچسب دارای ماشین آلات فلکسو مخصوص لیبل چاپی رول است. واحد چاپ مجموعه آشنا برچسب آماده ثبت سفارش و تولید لیبل چاپی رول و شیت بر روی انواع مختلف لیبل های پشت چسب دار نظیر لیبل های کاغذی،پی وی سی (صدفی)،متال،ترانسپارنت، اموال ، پشت متال، وید، لایه شونده وغیره …با چاپ هفت رنگ،UV ،UV  موضعی،طلاکوب، نقره کوب وروکش سلفون بر روی انواع لیبل بصورت رول وشیت (ورقی) و امکان قالب سازی، دایکات و پوشالبرداری لیبل در ابعاد مختلف بوده لذااین مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در مورد مشاوره، تعرفه در خصوص لیبل های چاپی، لیبل های سفید، ریبون و موارد دیگر می باشد.

لیبل چاپی رول :

جهت آشنایی بیشتر با نحوه ی کارکرد هریک از روش های چاپ افست ، فلکسو و هلیوگراور توضیحات زیر ارائه میگردد :

چاپ افست :

انتقال اطلاعات در چاپ افست به صورت غیرمستقیم صورت می گیرد به همین دلیل به این روش چاپ افست ( چاپ غیرمستقیم ) می گویند. ماشین چاپ افست دارای سه استوانه‌است . در چاپ افست نخست آن چه را که باید چاپ شود بر روی صفحه‌ای فلزی به نام زینک منتقل مـــی‌کنند،سپس این صفحه را با مواد شیمیایی طوری حساس می‌کنند که فقط نوشته‌ها و تصاویر آن، مرکب چـاپ را بــه خود می‌گیرد.

زینک را به دور نخستین استوانه (Plate Cylinder) می‌پیچند.طرح آن بر اثر فشار روی پوشش لاستیکی اســتـوانه دوم (Offset Cylinder) برمی گردد. مطالب از روی پوشش لاســـــــــتیکی با کمک فشار استوانه سوم (Impression Cylinder) به روی برچسب منتقل می گردد.

چاپ فلکسو :

این چاپ به دلیل استفاده از کلیشه های فتو پلیمر یا لاستیکی که قابل انعطاف هستند به نام فلکسو نامیده میشود. سرعت بالا و چاپ به شکل رول بر روی مواد متنوع همچون نایلون، متالایز در تیراژهای بالا همراه با هزینه های کم از ویژگیهای این نوع چاپ محسوب می شود. چاپ فلکسو در واقع نوعی چاپ برجسته است که در آن کلیشه لاستیکی مستقیما با جنس یا لفاف مورد نظر در تماس می باشد.

چاپ هلیوگراور :

هلیوگرام یا همان روتوگراور، سیستم چاپ گود است با کیفیتی بسیار نزدیک به چاپ افست . هرچند مراحل آماده سازی این نوع چاپ بسیار گرانتر از انواع دیگر، چاپ چون افست و فلکسو می باشد. اما برای چاپ ایده آل به شکل رول بر روی BOPP و موادی از این قبیل، بهترین انتخاب محسوب می شود. بخصوص اینکه مصرف لفاف هایی از این نوع برای کارخانجات تولیدی همیشگی و با تیراژ بالا باشد.

  • تولید انواع برچسب چاپی رول لیبل ، لیبل پشت چسبدار سفید و چاپ انواع لیبل به صورت رول و شیت با پوشال برداری و دایکات همزمان، لمینت، پرفراژ
  • اجرای نیم تیغ بر روی انواع محصولات پشت چسبدار
  • تولید انواع فرم های A5  و A4 در سایزهای مختلف
  • تولید انواع برچسب های کاغذی ( مات – براق – نیمه براق – رنگی – حرارتی ) و PVC مات ، براق ،شبرنگ ، متال ، ترانسپارت ، وید (VOID) جهت مصارف دارویی ، آرایشی و بهداشتی و …
  • بسته بندی به صورت رول و شیت

تمام تلاش و همت همکاران ما در این مجموعه بر رعایت اصول تعهد , مشتری مداری وصداقت پایه گذاری شده است و امیدواریم بتوانیم با توجه وعنایات خاصه پروردگار به این امر مهم نائل گردیم و فردایی بهتر و روشن تر را برای هممیهنان عزیزمان به ثمر بنشانیم.

برای مشاهده برخی از محصولات، میتوانید به سایت شرکت مراجعه نمایید. همچنین جهت دریافت آخرین لیست قیمت با شرکت تماس حاصل فرمایید.

منبع:

http://ashenalabel.ir/home/%d9%84%db%8c%d8%a8%d9%84-%da%86%d8%a7%d9%be%db%8c-%d8%b1%d9%88%d9%84/



:: برچسب‌ها: لیبل چاپی رول, برچسب چاپی رول, برچسب رولی, لیبل رولی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب متال که نوعی برچسب امنیتی است از جنس ترکیبات آلومینیوم با قدرت چسبندگی استاندارد و طول عمر بالا می باشد.

  • مصارف : صنايع خودرو سازي، صنايع لوازم خانگي و …
  • ویژگی ها : مقاومت در برابر رطوبت، حرارت تا 180 درجه و حلال های قوی، طول عمر بالا

 

توضیحات

از جنس ترکیبات آلومینیوم با قدرت چسبندگی استاندارد و طول عمر بالا می باشد.
  • مصارف : صنایع خودرو سازی، صنایع لوازم خانگی و …
  • ویژگی ها : مقاومت در برابر رطوبت، حرارت تا ۱۸۰ درجه و حلال های قوی، طول عمر بالا

منبع :

http://hoorgostaran.ir/product/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d9%85%d8%aa%d8%a7%d9%84-silver-matt/



:: برچسب‌ها: برچسب متال, Silver Matt, لیبل متال, مزایای برچسب متال ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

توضیحات

این برچسب امنیتی که به آنها برچسب گچی یا خرد شونده نیز اطلاق می گردد ، در موارد امنیتی و گارانتی محصولات استفاده می شوند . این لیبل ها پس از چسباندن به محصول به هیچ طریقی قابل کندن نیستند و در صورت سعی به کندن ، خرد شده و اطلاعات آن مخدوش میگردد. این لیبل ها علاوه بر استفاده تخصص ، به دلیل قابلیت خرد شوندگی ، بعنوان برچسب اموال نیز استفاده می گردند.
  • ویژگی ها : چسبندگی بالا برای سطوح مسطح و غیرمسطح ، امکان خرد شدن ، ظاهر مات و منحصر بفرد ، مقاوم در برابر شرایط محیطی ، حرارت و رطوبت
  • مصارف : ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی ، شهرداریها ، مدارس و دانشگاه ها ، بانک ها و موسسات مالی و اداری و آموزشی ، هتل ها ، کارخانه ها و …

منبع:

http://hoorgostaran.ir/product/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d8%aa%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%a8-%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af%d9%87-destructive-label/



:: برچسب‌ها: برچسب تخریب شونده, برچسب اثر گذار, لیبل تخریب شونده, مزایای برچسب تخریب شونده ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب pvc  از جنس پلاستیک است به همین دلیل برای جاهایی مناسب است که رطوبت دارد. بهتر است بدانید که آب و رطوبت بر روی برچسب های pvc تاثیری ندارد .

همچنین به دلیل پلاستیکی بودن جنس برچسب pvc چاپ به خورد جنس نمی رود. به همین دلیل نیاز است که سلفون کشی انجام شود.

 

  این برچسب معمولا به رنگ سفید مات میباشد و از نظر چسبندگی کیفیت بسیار بالایی دارد و به pvc لایه شونده و pvc سکوریت نیز معروف است.

در هنگام جدا سازی این برچسب لایه رویی آن که فاقد چسب است جدا شده و لایه زیرین بر روی سطح کار باقی میماند. پس از این مرحله لایه رویی دیگر خاصیت چسبندگی نخواهد داشت و قابل استفاده نخواهد بود.

 

قیمت چاپ لیبل پی وی سی pvc به موارد زیر بستگی دارد :

  1. سایز برچسب پی وی سی
  2. تعداد لیبل پی وی سی
  3. برش خاص دارد یا نه
  4. چاپ تکرنگ است یا چند رنگ
  5. با سلفون یا بی سلفون

 

این نوع برچسب ها در بخشهای مختلفی مانند: لوازم خودرو ، لوازم خانگی ، آرایشی و بهداشتی و موادغذایی و انواع شوینده ها کاربرد بسزایی دارند.

 

شرکت فراگر صنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید و برچسب های امنیتی است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب امنیتی را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c-pvc/



:: برچسب‌ها: لیبل PVC , برچسب پی وی سی , برچسب pvc , برچسب وید , مزایای لیبل PVC ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب خرد شونده از برچسب هایی امنیتی است که از جنس آهک و گچ می باشد و برای مصارف امنیتی بسیار استفاده می شود.

این برچسب ها به دلیل اینکه حالت خرد شوندگی و شکنندگی دارند برای گارانتی محصولات و پلمپ نمودن بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

این برچسب ها  به صورت تک ردیفه یادو ردیفه به صورت شیت و رول عرضه می شوند.

ابعاد استاندارد برچسبهای خردشونده ۴۵*۱۵و ۵۰*۲۰ میلیمتر می باشد.

این برچسب چسبندگی بالایی دارد و مقاومت فیزیکی بسیار کمی داشته و بعد از چسباندن بسیار شکننده میشود. در صورت جداسازی آن از سطح کار بصورت تکه های کوچک میشکند و خرد می شود.

 

از این برچسب به دلیل حساسیت امنیتی بالا بر روی قطعات کوچک و حساس که نباید مورد دستکاری قرار بگیرند استفاده میشود. به عنوان مثال:

  • پلمپ پیچ های موبایل
  • پلمپ پیچ های قطعات کامپیوتر و الکترونیکی
  • برچسب گارانتی قطعات ریز و کوچک
  • برچسب گارانتی رم موبایل
  • برچسب ضمانت قطعات الکترونیکی حساس
  • برچسب گارانتی باطری موبایل
  • برچسب پلمپ کمکی نامه های خیلی محرمانه
  • و …

شرکت فراگر صنعت تولید کننده انواع برچسب وید است و می توانید در این باره از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d8%ae%d8%b1%d8%af-%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af%d9%87/



:: برچسب‌ها: برچسبهای لایه شونده, برچسب لایه شونده, برچسب خرد شونده, برچسب گچی, لیبل لایه شونده ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب اسکرچ

امروزه جعل هویت و تکثیر بسیار رایج شده است و بین ترتیب افراد باید به دنبال راهی باشند تا از تقلب و کپی برداری جلوگیری کنند.
استفاده از برچسب های امنیتی راه را آسان کرده است. افراد می توانند با استفاده از این برچسب ها به راحتی از اموال ، برند و هویت خود محافظت کنند.
برچسب اسکرچ نوعی از برچسب های امنیتی است که در این مقاله بیشتر در این مورد با شما صحبت خواهیم کرد.

 از این فن آوری می توان در تولید برچسبهای اصالت محصول، برچسبهای گارانتی محصول و قرعه کشی استفاده نمود. برچسب اسکرچ پوششی امنیتی می باشد که از ترکیب موادی خاص تهیه می شود و به این دلیل خاص گفته می شود که باید دو خصوصیت اصلی ذیل را دارا باشد:

اولا با خراش ناخن یا وسیله دیگری براحتی ازبین برود.

دوما مطالب یا شماره زیر اسکرچ حتی با تابیدن نور شدید از پشت آن قابل دیدن نباشد.

این برچسب بصورت دولایه بوده و معمولا با زمینه‌ای به رنگ نقره‌ای و طرح های هندسی مختلف برنگ تیره میباشد. اشکال هندسی چاپ شده روی برچسب می‌تواند به شکل زبرا یا پلنگی باشد.

همچنین در بعضی موارد لایه رویی به شکل هولوگرافیک طراحی میشود. در بدنه برچسب برش‌های امنیتی خاصی ایجاد میشود تا هنگام بلند کردن برچسب باعث پاره شدن آن گردد، این کار از سرقت اطلاعات زیر برچسب بدون خراشیدن اسکرچ جلوگیری میکند.

 

لایه رویی آن قابلیت خراشیده شدن با ناخن را دارد و پس از خراشیده شدن، لایه زیری که شفاف است رویت میشود. از این برچسب معمولا جهت پوشیده نگاه داشتن اطلاعات محرمانه مانند شماره رمز کارت شارژ استفاده میشود.

امروزه استفاده از اسکرچ(برچسب امنیتی) بر روی کارت های شارژ تلفن همراه، کارت های قرعه کشی وبه طور کلی مواردی که به صورت شیت  می باشد امری متداول است ولیکن استفاده از این پوشش بر روی لیبل(برچسب) به صورت رول و با هزینه پایین به سختی امکان پذیر می باشد.

کارت اسکرچ کاربردهای متفاوتی از قبیل کارت اینترنت ، کارت شارژ ، کارت قرعه کشی ، کارت اطمینان محصول و … را دارا می باشد. دلایل بسیار متنوعی باعث استفاده از کارت‌های مقوایی می‌شوند. از قیمت مناسب گرفته تا مباحث زیست‌محیطی و حتی قابلیت‌های ویژه.

ویژگی های برچسب اسکرچ :

چسبیدن برچسب به روی طیف وسیعی از جنس ها و کالا ها – از بین رفتن لیبل در صورت سعی در جدا نمودن از سطح چسبیده شده – نیم تیغ خوردن که باعث جدا شدن راحت تر از لایه زیرین برچسب می شود – چاپ به ترتیب شماره سریال – قیمت تمام شده پایین تر نسبت به سایر موارد اسکرچ دار – تحویل سریع – چاپ ۴ رنگ

فراگر صنعت تولید کننده انواع برچسب وید

منبع:

http://faragarsanat.com/%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d8%a7%d8%b3%da%a9%d8%b1%da%86/



:: برچسب‌ها: ویژگی های برچسب اسکرچ, برچسب اسکرچ, برچسب های اسکرچ, برچسب لایه شونده ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب گارانتی  به منظور گارانتی کردن محصولات مختلف انجام می گیرد. از این برچسب ها معمولا به منظور معرفی شرکت گارانتی کننده و اعلام تاریخ شروع و پایان گارانتی استفاده می شود.

مزیتی که این برچسب ها دارند این است که با دستماری و جا به جایی برچسب به راحتی می توان فهمید برچسب تغییر حالت داده و از این طریق می توان از جعل و تقلب جلوگیری کرد.

در مواردی این برچسب بعنوان پلمب قسمت های قابل دستکاری دستگاه از جمله درب دستگاه یا پیچ درب ورودی دستگاه چسبانده می شود، تا شرکت گارانتی کننده از عدم دستکاری قطعات داخلی دستگاه مطمئن باشد.

برچسب های گارانتی تنوع بسیاری دارند که انواع زیر تقسیم می شوند.

 

برچسب اموال

برچسب اموال یا شبرنگ حالت شکنندگی بالایی دارد و مورد استفاده برای اموال و دارایی سازمانها و شرکتهای بزرگ میباشد. این لیبل دررنگهای بسیار متنوع موجود است و به دو صورت زیره نازک و زیره ضخیم قابل تولید است .

 

 

برچسب خرد شونده

این نوع برچسب برای پلمپ محصول استفاده میشود و معروف به لیبل گچی بوده و بعد از چسباندن بر روی محصول به هیچ عنوان قابل جدا شدن نیست و در صورت جدا کردن این لیبل به صورت تکه های ریز خرد میشود .

برچسب وید

برچسب وید مقاومت بالایی داشته و در دو نوع زیر عرضه می شوند:

  • برچسب وید اثر گذار
  • برچسب وید بدون اثر

این برچسب ها در رنگهای قرمز ، ابی ، نقره ای، زرد، سبز و… تولید می شوند.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: برچسبهای گارانتی, برچسب گارانتی, لیبل گارانتی, لیبل های گارانتی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب اموال معمولا جهت ثبت و سازماندهی اموال و اقلام و دارایی موجود شرکتها و ارگانها بر روی اجناس غیر مصرفی این شرکتها نصب میشود. این برچسب ها بر اساس شماره سریال چاپ می‌شوند و دو هدف عمده از چسباندن لیبل اموال پیگیری میشود:

  1. افراد مختلف نتوانند لوازم و ابزار های موجود در شرکت را با ابزار و کالای همشکل و معیوب تعویض نمایند.
  2. در صورت سرقت کلی اموال و احیانا کشف آنها توسط یگانهای انتظامی از روی برچسب اموال آنها هویت صاحب آن کالاها مشخص شود

از این جهت دوام و ماندگاری و استحکام چسب این برچسب از اهمیت زیادی برخوردار است. برچسب ASSET از زمانهای مدید برای این منظور استفاده میشده و در حال حاضر نیز استفاده می شود.

برچسب‌های ارائه شده در این مجموعه ضمن برخورداری از کیفیت بسیار بالای چسب و ضریب امنیتی بالا از نظر شکل ظاهری نیز استاندارد میباشد و گوشه های آن گرد میباشد. (برخلاف اکثر برچسب‌های اموال که با دست برش می خورند، برچسب‌های اموال ارائه شده در این مجموعه قالب خورده و استاندارد هستند.)

فراگر صنعت تولید کننده انواع برچسب وید و برچسب امنیتی

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%a7%d9%84-asset/

 



:: برچسب‌ها: برچسب اموال ASSET, برچسب اموال, انواع برچسب اموال, لیبل اموال ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب های امنیتی

برچسب های امنیتی نوعی از برچسب است که جهت حفاظت از کالا یا محصول و افزایش امنیت استفاده می شود. برچسب های امنیتی که بر روی کالا زده می شود در صورتی که دستکاری شود به واضحی قابل دید است و فرد متوجه تغییر آن خواهد شد.

از برچسب های امنیتی با توجه به ارزش کالا استفاده می شود.

با استفاده از مزایای نوار چسب های امنیتی می توان به راحتی از جعل و تکثیر جلوگیری کرد.

همچنین می توان بر روی این برچسب ها آرم یا عبارت مورد نظر را چاپ نمود.

مزایای برچسب های امنیتی

 

  • اطمینان مشتری از نو بودن کالای خریداری شده
  • تامین اصالت کالا توسط تولید کننده برای مشتری
  • جلوگیری از سوء استفاده از موارد مشابه  و تقلبی کالا
  • استفاده در مواردی که کاربر خواستار پلمپ شدن دو سطح یا لبه شود.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b1-%da%86%d8%b3%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: مزایای نوار چسب های امنیتی, نوار چسب های امنیتی, برچسب های امنیتی, برچسب امنیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب رمزدار

برچسب رمزدار که برچسب اسکرچ نیز نامیده می شود نوعی پوشش امنیتی است که از مواد خاصی تشکیل می شود.  این برچسب ها با خراش ناخن یا وسیله دیگری به راحتی از بین می روند .

همچنین مطالب و یا شماره ای که زیر اسکرچ است حتی با تابیدن نور خورشید هم قابل دیدن نمی باشند.

امروزه استفاده از اسکرچ (پوشش امنیتی) بر روی کارت های شارژ تلفن همراه، کارت های قرعه کشی وبه طور کلی مواردی که به صورت شیت می باشد امری متداول است ولیکن استفاده از این پوشش بر روی لیبل (برچسب) به صورت رول و با هزینه پایین به سختی امکان پذیر می باشد.

 

کاربردهای کارت اسکرچ

کارت اسکرچ کاربردهای متفاوتی از قبیل کارت اینترنت ، کارت شارژ ، کارت قرعه کشی ، کارت اطمینان محصول و … را دارا می باشد.

البته استفاده از کارت های مقوایی دلایل بسیاری دارد که از بین می توان به بارز ترین آنها که قیمت مناسب است اشاره کرد.

 

این لیبل ها دارای چندین شناسه (رمز زیر لایه پوشش اسکرچ – بارکد و …) میباشند که در موارد اصالت کالا – قرعه کشی- شروع تاریخ گارانتی و…. به کار می روند که کاربر پس از پاک کردن پوشش امنیتی و ارسال کد زیر پوشش به سامانه پیامکی مشخص شده از موارد ذکر شده در کاربری لیبل رمزدار گارانتی و ….) بهره مند می شود.

 

شرکت فراگر صنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید  و برچسب های امنیتی است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب امنیتی را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%85%d8%b2%d8%af%d8%a7%d8%b1/



:: برچسب‌ها: برچسبهای رمزدار یا لیبل اسکرچ, برچسب رمز دار, برچسب اسکرچ, لیبل اسکرچ ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب پلمپ

برچسب پلمپ نوعی از برجسب های امنیتی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

برچسب های پلمپ چسبندگی بالایی دارند. حتی می توان عبارات و کلماتی غیر از کلمه void را بر روی برچسب نشان داد.

برچسب های امنیتی را می توان در ابعاد و اندازه های مختلف تولید کرد و انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

 

  • برچسب های پلمپ اثر گذار
  • برچسب های پلمپ بدون اثر
  • برچسب پلمپ اختصاصی

 

در این مقاله ما قصد داریم در خصوص برچسب های پلمپ اختصاصی با شما صحبت کنیم.

برچسب پلمپ اختصاصی

این برچسب ها نوعی از برچسب های امنیتی هستند که می توان عبارت یا کلمه مورد نظر را بر روی آن چاپ کرد.

این گروه از برچسبهای پلمپ در صورت جدا یا دستکاری شدن از روی سطح، عبارت یا آرم و لوگوی اختصاصی را از خود به جا می گذارند و به حالت اولیه باز نمی گردند.

 

 

شرکت فراگر صنعت تولید کننده انواع برچسب وید است و می توانید در این باره از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d9%be%d9%84%d9%85%d9%be-%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d8%b5%db%8c/



:: برچسب‌ها: برچسب پلمپ اختصاصی, برچسب پلمپ, برچسب اختصاصی, برچسب وید, برچسب وید اختصاصی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

توضیحات

یا برچسب شبرنگ ، نوع برچسب امنیتی محسوب می گردند که برای شناسائی ، کد گذاری و ردیابی اموال مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع لیبل در رنگهای مختلف قابل دسترسی است و پرمصرف ترین آن رنگ نقره ای می باشد.
  • مصارف : ادارات ، سازمان های دو لتی و خصوصی و ….
  • ویژگی ها : چسبندگی زیاد ، مقاومت بالا در برابر آفتاب ، حرارت و شرایط محیطی و قابلیت خرد شوندگی

منبع:

http://hoorgostaran.ir/product/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%a7%d9%84-asset-label/



:: برچسب‌ها: برچسب اموال, برچسب های اموال, برچسبهای اموال, لیبل اموال ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب صدفی بارکدی

برچسب صدفی در دو نوع مات و براق و به ضخامت 75 میکرون تولید می شود با توجه به خصوصیات برچسب صدفی از لحاظ سطح چاپی و چسبندگی سازگار با شرایط محیطی، استفاده از آن روی کالا هایی که نیاز به برچسب مشخصات شامل :  بارکد، نوشته، عکس و غیره دارند پیشنهاد میگردد.

لازم به ذکر است قیمت رقابتی این محصول علاوه بر خصوصیات فیزیکی مقاوم ، آن را به عنوان جایگزین مناسبی جهت برچسب زنی در شرایط مختلف و محصولات متفاوت معرفی نموده است.

موارد استفاده :  در صنایع خودروسازی، لوازم خانگی، صوتی و تصویری، الکرونیکی، قطعه سازی و غیره می باشد.

 منبع:
http://zarinegar.ir/gid_24142/Ingid_17430-utab


:: برچسب‌ها: برچسب صدفی بارکدی, برچسب صدفی, لیبل صدفی, برچسب بارکدی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

لیبل یا برچسب تکه ای از کاغذ، پلیمر، پارچه و یا فلز است که جهت بسته بندی کالا و شناسایی محصول، برچسب نام، تبلیغاتی، هشدارها، گارانتی، امنیتی، و موارد ارتباطی دیگر کاربرد دارد. انواع دیگری از برچسب ها نیز وجود دارند که با نام برچسب های دیجیتال شناخته می شوند مانند تگ های RFID.
برچسب ها می توانند در حالت های جداگانه، رول و به صورت ورق عرضه (Sheet) شوند.
از معمول ترین کاربردهای لیبل، شناسایی محصولی از محصولی مشابه دیگری است که از این کار از طرق گوناگونی چون متن، عدد و یا انواع بارکد ها با چاپ روی لیبل صورت می پذیرد.
ممکن است محصولی که لیبل بر آن نصب می شود دارای مشخصات و شرایط خاصی باشد، مانند وجود گرما و روغن در موتور اتومبیل که باعث می شود ماندگاری و چسبانندگی لیبل مورد توجه قرار داشته باشد و یا محصول در معرض شرایط آب و هوایی خارج از فضای مجموعه (outdoor) قرار گیرد که در این صورت نیز کیفیت و نوع لیبل استفاده شده باید مطابق با این شرایط انتخاب و نصب گردد.

انواع لیبل ها و موارد مصرف

لیبل کاغذی (Paper Label)
لیبل پی وی سی (Pvc Label)
لیبل متال: Metal

لیبل شیشه ایی (Trans Parent Label)
لیبل اموال (Asset Label)
لیبل سکوریتی (Security Label)
لیبل پشت متال

لیبل حرارتی (Thermal Label)

تگ لیبل (RFID؛RF)

لیبل تایوک (Tywac Label)

رول پارچه ای (Fabric Roll)

لیبل کاغذی

لیبلهای کاغذی انواع مختلفی دارند از قبیل (گلاسه، نیمه گلاسه، مات) و از نظر رنگ هم تنوع بسیار دارند(آبی، بنفش، قرمز و….) در حقیقت لیبل های کاغذی را میتوان به هر رنگی در آورد. این برچسبها از نظر مارک هم متنوع هستند (فنلاند، جک و فاسون آلمان، رول کاور ایتالیا و….) و از نظر خاصیت چسبندگی به صورت پرچسب و معمولی میباشند.
ویژگی های فنی:
چسبندگی مقاوم در برابر حرارت چاپگر های رومیزی
چسبندگی مناسب بروی شیشه ، کاغذ ، فلز ، پلاستیک و …
دارای خصوصیات نوشتاری مناسب
ریبون پیشنهادی وکس؛ وکس رزین
عمده مصارف این نوع لیبلها در صنایع نساجی ، پوشاک ، لوازم التحریر ، بسته بندی مواد غذایی و خوشکبار ،کتابخانه ،آرایشی و بهداشتی ،لوازم خانگی ، الکترونیک و …می باشد.

لیبل PVC

لیبل های پی وی سی یا صدفی حالت پلاستیکی داشته و تا ۸۰ درجه سانتیگراد حرارت را تحمل می کنند و دارای مقاومت از نظر کشیدگی میباشند. این لیبل با انعطاف پذیری مطلوب و چسبندگی مقاوم بروی انواع کالا ها به راحتی الصاق میشود و در مقابل عوامل محیطی از قبیل باد و باران و گرمای آفتاب مقاوم است.

ویژگی های فنی:
دارای مقاومت بالای کشش و پارگی
قدرت فوق العاده جذب ریبون حرارتی
پذیرش مرکب های حلال و uv خوب
چسبندگی مناسب روی سطوح مختلف
مقاومت در برابر آب ،روغن ،بنزین ، حرارت و انواع حلال
ریبون پیشنهادی : رزین| وکس رزین |رزین

موارد مصرف این نوع لیبل در بخشهای پتروشمی ، صنایع شیمیایی ، رنگسازی ،انتقال خون ، مواد شوینده ، پوشاک ، بسته بندی مواد غذایی و خوشکبار ،کتابخانه ،آرایشی و بهداشتی ،لوازم خانگی ، الکترونیک کاربرد داشته و دارای انواع مات و براق میباشد.

لیبل متال

برچسب متال به عنوان شناسنامه کالا معروف و معمولاً تا پایان عمر محصول روی محصول باقی می ماند .اینگونه برچسبها از نوعی آلیاژ فلز ساخته شده است و مقاوت زیادی از نظر کشیدگی دارند و در دمای بین منهای ۴۰ درجه سانتیگراد و مثبت ۲۲۰ درجه سانتیگراد تمام خواص خود از جمله چسبندگی را حفظ می کنند. همچنین ضد خش بوده و در صورتیکه برای چاپ از ریبون خاص خود استفاده شود کیفیت چاپ روی آن عالی خود شد و در مقابل حرارت و شوینده های قوی مقاوم میباشند.

ویژگی های فنی:

چسبندگی مناسب روی شیشه ، کاغذ ، فلز ،پلاستیک
امکان چاپ تصاویر ، نوشته با وضوح بالا توسط ریبون های حرارتی
ضد آب و قابل شستشو
ریبون پیشنهادی : ریبون رزین

بیشترین مصرف این لیبلها در بخش لوازم خانگی ، الکترونیک ، لوله و پروفیل ، موبایل ، کامپیوتر و لوازم جانبی ، لوازم آرایشی ، لوازم صوتی و تصویری و … می باشد.

لیبل شفاف

برچسب ترانسپارنت ، برچسب شیشه ای و یا لیبل شفاف اینگونه برچسبها بیشترین مصرف را در بخش خودرو دارند و همانگونه که از نام آن مشخص است شفاف و بی رنگ بوده و پس از چاپ روی آن از هر دو طرف قابل رویت است.

ویژگی های فنی:
چاپ برچسب آن بدون رنگ و شیشه ای می باشد
قابلیت خواندن از دو طرف دارد
چاپ برچسب دارای مقاومت بالا در مقابل کشش است

موارد مصرف برچسب شفاف؛ الصاق بر روی شیشه های خودرو و ماشین آلات ، فروشگاه ها و یا سایر شیشه هایی است که در مواقع دیگر استفاده می شود

لیبل اموال

این لیبل جهت چاپ مشخصات و بارکد اموال سازمان ها بر روی لیبل هاصورت میگیرد و برای شناسایی و استفاده در اموال گردانی در سازمانها و شرکتهای بزرگ و کوچک مناسب می باشد.
چاپ اینگونه لیبل ها به صورت تک رنگ با بارکد و یا به صورت چند رنگ در هر ابعاد و اندازه ایی قابل انجام میباشد
ویژگی های فنی
نرم و انعطاف پذیر جهت چسبیدن روی سطوح ناصاف
چسبیدن روی سطوح روغنی
خرد شوندگی هنگام جدا شدن
چسبندگی بالا
چسبندگی بالا

عنوان لیبل اموال در تمام کارخانجات و ادارات مورد استفاده قرار می گیرند

لیبل سکوریتی (امنیتی)

این گونه برچسبها در بحثهای امنیتی و گارانتی محصولات استفاده می شوند و معروف به لیبل خردشونده ( لیبل گچی ) ، لیبل لایه شونده ، لیبل های وید اثرگذار و بدون اثر ، بوده و بعد از چسباندن به محصول به هیچ طریقی قابل کندن نیستند و در صورت سعی به کندن این نوع لیبل خرد می شوند که بیشتر برای گارانتی محصولات الکترونیکی استفاده میشوند
ویژگی های فنی
خرد شدن لیبل امنیتی هنگام جدا شدن از سطح
مقاوم در مقابل انواع حلال و عوامل محیطی

به دلیل کاربرد امنیتی و گارنتی، این نوع لیبل ها بیشتر در بحث پلمپ یا ضمانت قطعات کامپوتری و الکترونیکی حساس استفاده و در پلمپ نامه های خیلی محرمانه نیز مورد استفاده قرار میگیرند.
برچسب وید نیز در بحث گارانتی استفاده دارد از نظر کشیدگی مقاومت بالا و حرارتی تا ۸۰ درجه سانتیگراد را تحمل میکنند و در دو نوع شطرنجی و نقره ای میباشد.
شطرنجی: این نوع VOID هنگامی که به محصول چسبانده میشود، زمان جدا شدن، لیبل به صورت شطرنجی جدا شده و قسمتی از لیبل روی محصول باقی میماند و برچسب غیر قابل استفاده ی مجدد میگردد.
نقره ای: این نوع برچسبها وقتی به محصول چسبانده میشوند، زمان جدا شدن، کلمه VOID بصورت انگلیسی روی محصول باقی میماند و لیبل غیر قابل استفاده مجدد میگردد.

لیبل پشت متال

برچسب پشت متال نوع خاصی از لیبل است که به علت پرچسبی بسیار زیاد در موارد خاصی کاربرد دارد و مورد استفاده قرار میگیرد.

ویژگی های فنی

دارای مقاومت بالای کشش و پارگی
چسبندگی بسیار زیاد روی سطوح مختلف روغنی

لیبل حرارتی

این نوع لیبل در برابر حرارت چاپگر ها بسیار حساس بوده و مخصوص چاپگرهای حرارتی ( بدون ریبون ) میباشد. این برچسب در سه نوع حرارتی ریمو، حرارتی واتر پروف ،حرارتی معمولی موجود میباشد.

حرارتی
نوع معمولی لیبل حرارتی برای چاپ متن، بارکد، عدد و ….

حرارتی ریمو
لیبل ریمو در بحث آزمایشگاهی کاربرد دارد و در دونوع کم چسب (زیره زرد ) و پرچسب (زیره آبی) عرضه میشود.

حرارتی واتر پروف
از آنجایی که لیبل های حرارتی عموماً در مقابل رطوبت و آب آسیب پذیر هستند این نوع لیبل حرارتی از مقاومت نسبتاً بالاتری در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد.

لیبل های حرارتی در مواردی مانند :آزمایشگاه ،ترازوهای فروشگاهی ،شناسایی بار مسافران، مواد غذایی با تاریخ انقضائ محدود مورد استفاده قرار میگیرند.

تگ لیبل (RF) :

اینگونه برچسب ها دارای مدار مغناطیسی بوده و در فروشگاه و انبارها برای جلوگیری از سرقت و بیرون بردن غیر مجاز کالا استفاده می کنند، البته این امر منوط به نصب سیستم های دزدگیر جلوی درب خروجی انبار یا فروشکاه می باشد.

تگ لیبل (RFID)

در تگ آر اف آی دی، تگها وسیله شناسایی متصل شده به کالا، شئ یا فردی هستند که ما می‌خواهیم آنرا رد یابی کنیم. این کار بوسیله آنتن که هم اطلاعات را از تگ ها می خواند و هم در برخی موارد به وسیله امواج رادیویی روی تگ ها می نویسد انجام می پذیرد همچنین اسکنر آر اف آی دی با اتصال آنتن ها به یکدیگر باعث میشود آنتن ها امواج رادیویی منتشر کنند و تگها به آن پاسخ دهند.
امروزه موارد مصرف تگ های RFID در حال توسعه است و در مواردی مثل مدیریت انبار، مدیریت اموال،مدیریت پارکینگ، جواهر فروشی، دامداری ها،و …. پرکاربرد هستند.

لیبل تایوک

اینگونه لیبل ها بیشتر در صنایع خودرو سازی استفاده میشود. و از الیاف پارچه به صورت فشرده ساخته شده است. یکی از استفادههای مهم آن بر روی درخت سیم بوده که دو سر آن را به هم چسبانده و به هیچ وجه از هم جدا نمی شود.

لیبل پارچه ای

این گونه رولها در بخش پوشاک مصرف میشوند و بدون چسب میباشند

 

عرضه لیبل های خام و چاپی فن آوران ایماکو

مجموعه فن آوران ایماکو بعد از سالها فعالیت موفق در زمینه تجهیز مجموعه های مختلف تولیدی ، صنعتی  ،تجاری , اداری و دارا بودن تجربه چندین ساله  در  ارائه  و عرضه چاپگر های لیبل طراحی شده به صورت صنعتی و رومیزی ، بارکد اسکنر ، RFID مبتنی بر بارکد ، لیبل و ریبون ، تجهیزات فروشگاهی و سیستم های شناسایی خودکار ، در راستای توسعه فعالیت های مجموعه با راه اندازی واحد چاپ و لیتوگرافی ایماکو  از سال ۱۳۹۲ اقدام به چاپ لیبل در چاپ تک رنگ تا چاپ هشت رنگ توسط دستگاه های با تکنولوژی روز دنیا نموده است. محصولات ما با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال های موجود در بازارهای جهانی تولید میگردند و افتخار همکاری مستمر و موفق با مجموعه هایی نظیر ادارات کل پست استان ، مجموعه های خودروسازی (ایران خودرو ، ساپکو ، ایساکو ،گروه خودرو سازی بهمن ، بهمن موتور ( مزدا ) و…) ، سازمان انتقال خون ایران ، فروشگاه های هایپر مارکت و کارخانجات و سازمان های  مختلف تولیدی و صنعتی همچون ( صنایع غذایی آناتا ، سازمان حج و اوقاف ، بانک قوامین ، دانشگاه آزاد اسلامی ، رزگاز ، دونار خزر ، بافت آزادی ، سازمان صدا و سیما و… ) را دارا میباشیم .

منبع:

http://imacotech.ir/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84/



:: برچسب‌ها: لیبل, برچسب, انواع لیبل, انواع برچسب, تعریف لیبل ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

شرکت  فن آوران ایماکو با توجه به نیاز روز افزون مجموعه ها نسبت به تهیه وتامین کاغذ های پشت چسب دار (لیبل) و ریبون و همچنین خدمات چاپی تک رنگ تا هشت رنگ  ضمن تهیه و تامین این اقلام در طیف وسیع با تنوع سایز گسترده وبا دارا بودن مشاورین و متخصصین مجرب در این زمینه وتامین کالا  و همکاری با مجموعه های مختلف  نظیرادارات کل  پست، مجموعه های خودروسازی،سازمان انتقال خون ،فروشگاه های هایپر مارکت و کارخانجات مختلف تولیدی و صنعتی و با توجه به نیاز و درخواست آن مجموعه محترم، نسبت به معرفی و ارائه بخشی از فعالیت های خود اقدام مینماید،  در ذیل این مطلب به ارائه و معرفی و شرح مشخصات انواع محصولات خود اعم از لیبل و ریبون خواهیم پرداخت.

قابل ذکر است تمامی مجصولات عرضه شده توسط شرکت فن آوران ایماکو مجصول کمپانی های بزرگ و معتبر اروپایی و آسیایی همچون رول کاور ایتالیا ، دبلیو تی ایکس  اتریش و شاینی چین میباشد در زیر به معرفی بخشی از لیبل های تولیدی این مجموعه میپردازیم

 انواع لیبل و برچسب با تنوع جنس واندازه از جمله:
لیبل کاغذی پی وی سی(صدفی)
لیبل متال
لیبل خرد شونده
لیبل پارچه ائی(تایوک)
برچسب وید
لیبل اموال
لیبل ترانسپارنت
لیبل طلا و جواهر

لیبل پشت متال

لیبل حرارتی (ترمال) و….

تامین انواع ریبون از جمله:
ریبون Wax
ریبونWaxResin
ریبون Resin
ریبون Super Resin
تامین و چاپ انواع لیبل های چاپی به صورت تک رنگ و تا هشت رنگ در قالب های مختلف توسط واحد چاپ و لیتوگرافی شرکت فن آوران ایماکو

منبع:

http://imacotech.ir/project/%d9%84%db%8c%d8%a8%d9%84-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8/



:: برچسب‌ها: لیبل و انواع برچسب, انواع لیبل, انواع برچسب, برچسب, لیبل ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

طراحی و چاپ انواع لیبل کاغذی - برچسب کاغذی

لیبل کاغذی ارزان ترین نوع لیبل ها می باشد .

لیبل کاغذی موجود در بازار ایران :

1 - ایرانی(جسبندگی بالا و قیمت مناسب)

2 - ژاپنی

3 - چینی

 

لیبل های کاغذی در دو نوع براق و مات موجود می باشد ، و بسته به نوع کار ما مورد استفاده قرار می گیرد .

لیبل کاغذی ایرانی از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و قیمت لیبل کاغذی ایرانی بسیار مناسب می باشد .

البته لیبل کاغذی ایرانی دارای مارکهای مختلفی می باشد ، بهترین مارک لیبل کاغذی ایرانی مارک نقره ای می باشد .

چسبندگی لیبل کاغذی ژاپنی از لیبل کاغذی ایرانی کمتر است ، اما کیفیت لیبل های ژاپنی بهتر است ، اما لیبل های ژاپنی در مقایسه با لیبل های ایرانی خیلی فرق نمی کند .

از نظر ما لیبل های کاغذی ایرانی بهترین گزینه می باشد . هم از نظر قیمت و هم از نظر چسبندگی خیلی بهتر از سایر لیبل ها می باشد .

لیبل کاغذی چینی از کیفیت پایینی برخوردار است .

کاربرد لیبل کاغذی : 1-انواع محصولات و بسته بندی ها

منبع:

http://kgpr.ir/design-and-print/label-design-and-printing/%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0%DB%8C

 



:: برچسب‌ها: لیبل کاغذی, برچسب کاغذی, انواع لیبل کاغذی, برچسبهای کاغذی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

لیبل ژله ای

لیبل ژله ای در طرح ها ، رنگها و سایزهای مختلف با بهترین کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن برای مصرف شما عزیزان

لیبل ژله ای (کریستالی) لیبلهای بسیار زیبایی است که روی کالاهای مختلف چسبانده می شود .

شما میتوانید لوگو یا آرم شرکت یا برند خود را تبدیل به برچسب بسیار زیبای ژله ای نمایید .

لیبل ژله ای لیبل هایی می باشند که به صورت تمام رنگی چاپ می شود و یک لایه ی ژله ای به ضخامت حدودا 3 میلی متر روی آن کشیده میشود که طرح چاپی ما را بسیار زیبا می نماید .

لیبل ژله ای در شکلهای مربع ، مستطیل ، دایره ، بیضی و قالب های مختلف طبق سفارش ساخته می شود.

ماده لیبل ژله ای مورد استفاده در مائده دیزاین :

ماده لیبل های ژله ای مورد استفاده در مائده دیزاین ، پلی اورتون می باشد که جنس آن ایتالیایی بوده و دارای 3 سال گارانتی می باشد، این لیبلها نرم هستند و نمی شکند و تغییر رنگ نمی دهد.

منبع:

http://kgpr.ir/design-and-print/label-design-and-printing/%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84-%DA%98%D9%84%D9%87-%D8%A7%DB%8C



:: برچسب‌ها: برچسب ژله ای, لیبل ژله ای, مزایای برچسب ژله ای, مزایای لیبل ژله ای ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

لیبل گچی

برچسب گچی از حساسیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است مقاومت لیبل گچی از شبرنگ اموال بسیار بیشتر می باشد و رنگ لیبل گچی فقط سفید مات است و قابلیت چاپ چهار رنگ را دارد .لیبل گچی به هیچ وجه یک تکه از سطحی که به آن چسبیده جدا نمی شود ، بلکه هنگام جدا نمودن از سطحی که به آن چسبیده ، کاملا تکه تکه و خورد می شود .

لیبل گچی بدلیل مقاومت و حساسیت و ظرافت بالا در موارد زیر کارایی دارد :

1    - برچسب پلمپ

2    - برچسب گارانتی

3    - پلمپ روی پیچ دستگاه های الکترونیکی و گوشی های تلفن همراه

4    - برچسب ضمانت کالا و ...

منبع:

http://kgpr.ir/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84/%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84-%DA%AF%DA%86%DB%8C/



:: برچسب‌ها: لیبل گچی, برچسب گچی, مزایای برچسب گچی, برچسب خرد شونده, برچسب لایه شونده ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

لیبل یا برچسب شیشه ای بیشترین مصرف را در بخش خودرو دارد و اصولاً روی شیشه خودرو استفاده می‌شود.

البته در شرکتهای ساخت شیشه و یا کارت ضمانت محصولات الکترونیکی هم استفاده دارد.

لیبل شیشه ای بی‌رنگ بوده و از هر دو طرف، نوشته‌های روی آن مشخص می‌باشد.

برچسب شیشه ای انواع مختلفی دارد :

لیبل شیشه ای مات

لیبل شیشه ای سفید

طراحی و چاپ لیبل شیشه ای

چاپ انواع لیبل شیشه ای ( شفاف ) در رنگ ها و ابعاد مختلف

لیبل شیشه ای تک رنگ، لیبل شیشه ای دو رنگ، لیبل شیشه ای سه رنگ، لیبل شیشه ای چهاررنگ

لیبل شیشه ای قابل چاپ در انواع سایز سفارشی

لیبل شیشه ای قابل استفاده بر روی شیشه اتومبیل

لیبل شیشه ای قابلیت چسب از رو و پشت

چاپ لیبل شیشه ای با برشهای مختلف و گوناگون در مجموعه مائده دیزاین

لیبل شیشه ای برای عوارض سالیانه خوردو و یا پارکینگ های ماشین استفاده زیادی می شود

لیبل شیشه ای پارکینگ خودرو به دلیل اینکه در تعداد کم استفاده می شود در مجموعه مائده دیزاین در تعداد پایین نیز چاپ می شود

مائده دیزاین توانایی چاپ لیبل شیشه ای با شماره سریال متغیر را دارا می باشد که معمولا برای عوارض خودرو و یا عوارض شهرداری ها استفاده می شود.

برچسب وید هم از برچسب هایی است که مصارف مختلفی دارد.

منبع:

http://kgpr.ir/design-and-print/label-design-and-printing/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88-%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C



:: برچسب‌ها: طراحی و چاپ لیبل شیشه ای, لیبل شیشه ای, برچسب لیبل, انواع برچسب, انواع لیبل ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برای معرفی چسب لیبل باید گفت که این لیبل به نام های لیبل خرد شونده و لیبل گچی شهرت دارد.این لیبل ها به این صورت هستند که وقتی به جای مورد نظر چسبید به هیچ عنوان نمیشود آنها را سالم جدا کرد و به جای دیگر چسباند و مانند گچ خرد میشوند و به همین دلیل است که این نام را برای آن انتخاب کرده اند و از امنیت بالایی برخوردار است.

این لیبل امنیتی برای موارد اموال گردانی مورد استفاده قرار میگیرد به این صورت که کد یا بارکد کالای مورد نظر را بر روی برچسب لیبل چاپ میکنند و آن را روی کالای مورد نظر میچسبانند .این لیبل معمولا در سایز کوچک تهیه میشود و به رنگ سفید مات است. و همچنین برچسب لیبل امنیتی در برابر عوامل محیطی مانند گرما و رطوبت مقاوم است.

مزایای لیبل امنیتی:

از مزایای چسب لیبل امنیتی میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

1.این لیبل چسبندگی بالایی دارد.

2.به هیچ عنوان نمیشود آن را از اموال جدا کرد.

3.مناسب برای موارد امنیتی است.

4.در برابر انواع حلال و عوامل محیطی بسیار مقاوم است.

نمونه از موارد استفاده از لیبل امنیتی:

1.بر روی ضمانت باطری موبایل

2.بر روی قطعات الکترونیکی حساس

3.بر روی نامه های سری و مهم

4.برای گارانتی قطعات ریز

5.برای گارانتی رم موبایل

و…..

انواع لیبل امنیتی:

از انواع دیگر میتوان به برچسب وید اثر گذار و بدون اثر و همچنین برچسب اموال اشاره نمود. این برچسب ها ی وید از نظر قیمت به صرفه تر از بقیه لیبل های امنیتی هستند که خود انواع مختلفی دارند.برچسب وید اثر گذار دو نوع نقره ای و شطرنجی دارند که در ادامه به صورت مختصر توضیح خواهیم داد. در کل برچسب های وید از نظر مقاومت هم عالی هستند و در مقابل گرما 80 درجه سانتیگراد مقاوم اند و همچنین از لحاظ کشیدگی مقاومت بالایی دارند.

برچسب وید اثر گذار شطرنجی:

این برچسب بعد از چسبیده شدن به شی مورد نظر ،هنگام جدا شدن به صورت شظرنجی جدا میشود که نتوان آن را جای دیگری استفاده کرد.

 

برچسب وید اثر گذار نقره ای:

این برچسب بعد از چسبیدن به کالای مورد نظر ،زمان جدا کردن برچسب کلمه VOID به صورت انگلیسی بر کالا باقی میماند ولی آن برچسب را غیر قابل استفاده مجدد مینماید.

 

برچسب شبرنگ  یا اموال:

این برچسب همانطور از نامش پیداس بر روی اموال سازمان ها و شرکت های بزرگ زده میشود .تفاوت این برچسب سبرنگ با بقیه لیبل های امنیتی این است که مقدار ظخامت آن بیشتر است.ولی همانند همان لیبل ها از امنیت بالایی برخوردار است و هنگام جدا کردن از اموال خرد میشود.

 

چاپ متن یا بارکد بر روی لیبل:

برای چاپ روی لیبل ها معمولا از ریبون های زرین یا سوپر زرین استفاده میشود.به هر حال  اگر از ریبون خوب و با کیفیت استفاده شود مقاومت آن لیبل در برابر تمام حلال ها و حتی مواد شوینده بالا میرود و به هیچ عنوان پاک نمیشود.

منبع:

http://sepahanchasb.ir/%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F/



:: برچسب‌ها: ویژگی های برچسب لیبل امنیتی, برچسب امنیتی, لیبل امنیتی, برچسب لیبل امنیتی, مزایای برچسب امنیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

 انواع برچسب هاي امنيتي
لیبل خردشونده ( لیبل گچی ) ، لیبل لایه شونده ، لیبل های وید اثرگذار و بدون اثر، لیبل شبرنگ ( لیبل اموال )
لیبل امنیتی ( Security Label ) یا برچسب خردشونده که به نام لیبل گچی نیز شهرت دارد و برچسب لایه شونده نوعی از لیبل های امنیتی می باشند. برچسب خرد شونده (برچسب گچی) و لیبل لایه شونده در صورت جدا شدن از روی اموال کاملا مخدوش شده و کاربر به هیچ عنوان نمی تواند لیبل را به طور سالم از سطح اموال جدا کند.

از برچسب لایه شونده و لیبل خردشونده (لیبل گچی)در فرآیند جمع آوری اموال و اموال گردانی نیز استفاده می گردد.بدین صورت که بارکد، متن و یا کد کالا روی این لیبل چاپ می شودو بر روی کالای مورد نظر چسبانده می شود.پس از انکه روی شئ مورد نظر چسبانده شد امکان جدا شدن آن از روی سطح قبلی و چسباندن مجدد آن برروی سطح دیگری وجود ندارد و تکه تکه می شود. لیبل امنیتی مقاومت خوبی در برابر گرما و نورخورشید از خود نشان میدهد.

رنگ این نوع لیبل ها سفید مات بوده و از چسبندگی بالایی برخوردار هستند.برای چاپ روی لیبل گچی ( لیبل خرد شونده ) یا لایه شونده معمولا از ریبون وکس رزین و یا رزین استفاده می شود و درصورتی که از ریبون مناسب استفاده شود چاپ روی آن از ماندگاری بالا و استحکام زیادی برخوردار خواهد بود.از اين ليبل ها به دليل حساسيت امنيتي بالا بر روي قطعاتكوچك و حساس كه نبايد مورد دستكاري قرار بگيرنداستفاده ميشود.


لیبل امنیتی
لیبل امنیتی | برچسب خردشونده | لیبل گچی
لیبل امنیتی و مزایای لیبل خرد شونده و لایه شونده :

– چسبندگی بسیار بالا
– خرد شدن لیبل امنیتی هنگام جدا شدن از سطح
– مناسب اموال و موارد امنیتی
– مقاوم در مقابل انواع حلال و عوامل محیطی


کاربردهای لیبل امنیتی:
در زير به بخشي از کاربرد لیبل های لایه شونده ، گچی یا خرد شونده ، لیبل وید اثر گذار و بدون اثر و لیبل شبرنگ یا اموال اشاره ميكنيم:
– پلمپ پيچ هاي موبايل
– پلمپ پيچ هاي قطعات كامپيوتر و الكترونيكي
– ليبل گارانتي قطعات ريز و كوچك
– ليبل گارانتي رم موبايل
– برچسب ضمانت قطعات الكترونيكي حساس
– ليبل گارانتي باطري موبايل
– ليبل پلمپ كمكي نامه هاي خيلي محرمانه
و …
همچنین علاوه بر برچسب های خرد شونده یا گچی و لیبل لایه شونده لیبل های وید اثرگذار و بدون اثر و لیبل شبرنگ یا اموال نیز در حوزه لیبل های امنیتی به شمار میروند.لیبل های وید اثرگذار و بدون اثر و لیبل های شبرنگ یا اموال از نظر قیمت در مقایسه با لیبل های خرد شونده یا گچی و لایه شونده مقرون به صرفه تر هستند.


برچسب وید ( Void Label ) :
برچسب وید از نظر کشیدگی مقاومت بالا و از نظر حرارتی تا 80 درجه سانتیگراد را تحمل میکنند و در دو نوع وید اثر گذار و وید بدون اثر می باشند.وید اثر گذار به دو صورت شطرنجی و نقره ای موجود میباشد.
برچسب وید | Void Label
برچسب وید | Void Label
وید اثر گذار شطرنجی : وید اثر گذار شطرنجی هنگامی که به محصول چسبانده میشود زمان جدا شدن، لیبل به صورت شطرنجی جدا شده و قسمتی از لیبل روی محصول باقی میماند و برچسب غیر قابل استفاده ی مجدد میگردد.
وید اثر گذار نقره ای : این نوع برچسبها وقتی به محصول چسبانده میشوند، زمان جدا شدن، کلمه VOID بصورت انگلیسی روی محصول باقی میماند و لیبل غیر قابل استفاده مجدد میگردد.
برچسب اموال یا شبرنگ ( Asset Label ) :
برچسب اموال یا شبرنگ همانطور که از اسمش پیداست برای اموال سازمان ها و شرکتهای بزرگ استفاده می شود و همچنین همان بحث امنیتی برچسبهای سکوریتی (Security ) را دارا میباشد ولی برچسب اموال یاشبرنگ از نظر نوع جنس بسیار ضخیمتر از دیگر لیبلهای امنیتی می باشد.
برچسب اموال یا شبرنگ | Asset Label
برچسب اموال یا شبرنگ | Asset Label
لیبل اموال ( برچسب اموال ) یا برچسب شبرنگ Asset Label که در برخی موارد به آن لیبل امنیتی هم اطلاق می شود، لیبل اموال Asset Label همانگونه که از نامش مشخص است برای مصارف امنیتی و یا کاربردهایی به کار می رود که نیاز است در صورت برداشتن لیبل، برچسب مربوطه سالم نماند. در حال حاضر لیبل اموال در متریالهای مختلفی وجود دارد که از جمله می توان به برچسب هایی از جنس شبرنگ ، گچی ، لایه شونده و . . . اشاره کرد. یکی از کمپانی های مطرح در زمینه تولید لیبل اموال یا گچی (Security) شرکت رول کاور (Roll Cover) ایتالیا است. چسبندگی بسیار بالا و جنس خاص این برچسب باعث می گردد تا پس از چسباندن روی یک سطح به سختی و با خرد شدن بتوان آن را جدا کرد. برای چاپ روی لیبل اموال از ریبون رزین و یا سوپر رزین استفاده می شود. در صورت استفاده از ریبون با کیفیت ، این لیبل در برابر حلالهایی از قبیل الکل، بنزین و سایر مواد شوینده مقاوم است.

منبع:

http://aseman-pardaz.com/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%AB%D8%B1%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1



:: برچسب‌ها: برچسب های امنیتی و اثرگذار, برچسب های امنیتی, برچسب های اثرگذار, برچسب وید, برچسب وید اثر گذار ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

انواع هولوگرام  را میتوان از روی شیوه تولید ، نوع جنس و یا کاربرد تقسیم بندی کرد .

۱- هولوگرام را از روی نوع جنس و شیوه الصاق تقسیم بندی کنیم:

  • هولوگرام سرد (Cold-Stamp Hologram):

این نوع هولوگرام ها سرد نامیده میشوند , چون با دست و یا دستگاه لیبل چسبان براحتی بدون فشار زیاد و حرارت چسبیده میشود. مانند تمام برچسب های دیگر چاپی به این نوع برچسب هولوگرام یا Hologram Sticker  نیز می گوییم.

  • هولوگرام گرم ( Hot-Stamp Hologram ):

این نوع هولوگرام بر خلاف هولوگرام سرد با حرارت 30 تا 170 و فشار زیاد دستگاه چسبیده میشود و با فشار دست و حرارت محیط نمی چسبند .

انواع هولوگرام  انواع هولوگرام انواع هولوگرامانواع هولوگرام انواع هولوگرام انواع هولوگرامانواع هولوگرام

۲- نوع جنس هولوگرام گرم و سرد با هم فرق می کند:

ولی شیوه تولید خود تصویر هولوگرام در هر دو یکسان است . هنگامیکه هولوگرام گرم با فشار و حرارت زیاد بروی سطح کاغذ ، کارت ، پی وی سی و … الصاق ، در خورد جنس میرود و دیگر هولوگرام قابل جدا شدن از جنس نمی باشد. اگر با تیغ سطح را خراش دهید هم هولوگرام هم سطح جنس خراب میشود .

۳- هولوگرام ها را از روی میزان پیچیدگی و افکتهای امنیتی نیز میتوان تقسیم بندی کرد :

  • هولوگرام های معمولی :انواع هولوگرام

این نوع هولوگرام جز طراحی ساده و داشتن تنها نظمی در حرکت طرح بصورت هفت رنگ چیزی ندارد ( لاین افکت ، دوبعدی-سه بعدی ، کنتیکس افکت ).

  • هولوگرام های تجاری:

این نوع هولوگرام دارای طراحی امنیتی پیچیده و هم چنین افکت و ایتم های امنیتی برای جلوگیری از جعل میباشد ( لاین افکت ، دوبعدی-سه بعدی ، کنتیکس افکت،گیلوش ، میکروتکس ، فیلیپ فلاپ یا دو کانال و…).

  • هولوگرام های امنیتی :انواع هولوگرام

در این نوع امنیت بیشتری برای جلوگیری از جعل لازم است و ایتم های امنیتی ( شکل پنهان ثابت یا حرکتی ، ترو کالر ، انیمیتد افکت یا افکت حرکتی ، تصویر سه بعدی ، چند کانال ، و … ).

  • هولوگرام های فوق امینی :

در این نوع گذشته از تمام موارد بالا از لیزر فوق العاده قوی استفاده می کنیم ( رزولوشن بالای 10000 تا 100000 DPI )(لنز افکت ، نانو تکست و …).

 

منبع:

 

http://tehran-printer.ir/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%87%d9%88%d9%84%d9%88%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%87%d8%a7-type-of-hologram/hologram



:: برچسب‌ها: هولوگرام, انواع هولوگرام, انواع برچسب هولوگرام, برچسب هولوگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

ليبل اسكرچ چاپي : اين نوع اسكرچ يك برچسب از نوع پلاستيك است كه روي ان.با رنگ با طرح هاي مختلف پوشيده شده و در هنگام استفاده شما ليبل را.روي عدد يا نوشته مورد نظر ميچسبانيد و بعد كسي كه ميخواهد از ان عدد يا نوشته استفاده كند تنها نياز است با ناخن يا فلز رنگ را بخراشد .

انوع اسکرچ انواع اسکرچ انواع اسکرچ انواع اسکرچ

هولوگرام اسكرچ : اين نوع اسكرچ مانند ليبل اسكرچ چاپي است.تنها با اين تفاوت كه به جاي رنگ به عنوان پوشش از هولوگرام استفاده ميشود كه اين خود يك لإيه امنيتي و.جلع را بيشتر خواهد كرد هر دو ليبل ميباشند و با دست الصاق ميشوند .
اسكرچ چاپي يا هات استمپ

اسكرچ چاپي چاپ مستقيما روي عدد يا نوشته با دستگاه چاپ صورت ميگيرد اين نوع چاپ.با ناخن و يا سكه خراشيده ميشود تفاوت اين نوع اسكرچ از نوع ليبل ان داري ضريب امنيتي بالاتري است
اسكرچ هولوگرام هات استمپ : با استفاده از هولوگرام هات.استمپ روي عدد يا نوشته ما ميتوانيم دو لايه امنيتي بالاتر از نوع هاي ديگر خواهيم داشته يك بخاطر هولوگرام.و دوم بخاطر الصاق با دستگاه و غير قابل كنده شدن در هر شرايط محيطي .

منبع:

http://tehran-printer.ir/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a7%d8%b3%d9%83%d8%b1%da%86/hologram



:: برچسب‌ها: انواع برچسب اسکرچ, برچسب اسکرچ, اسکرچ ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب کاغذی

اینگونه برچسبهای کاغذی بصورت رولی و دایکات شده در اندازه ها وسایزهای مختلف و بصورت رول های با نوار کوچک (برای استفاده در چا‍پگر برچسب رومیزی)نواربزرگ برای چاپگرهای صنعتی.

برچسب کاغذی جنس خوب باید ضخامت کاغذش ۸۰میکرون و چسبندگی خود لیبل زیاد باشد تا برچسب از روی محصول جدا نشود.

 

ریبون وکس ووکس رزین روی برچسب کاغذی خوب چاپ میگیرد.

برچسب کاغذی مواردمصرف زیادی دارد از جمله درفروشگاهها و صنایع بسته بندی حبوبات مواد

غذایی؛صنایع دارویی ؛ روی کارتن ها برای ثبت نام محصول و مشخصات آن کاربرد دارد.

در صنایع نساجی برای ثبت مشخصات روی کیسه های نخ و داخل دوک نخ از این لیبل استفاده

می کنند. 

این برچسب بخاطر کاغذی بودن در مقابل آب خوردگی مقاومت ندارد.

 

 

برچسب کاغذی در انواع( گلاسه ؛ نیمه گلاسه ؛ نیمه براق یا آرت؛ مات و رنگی )

تولید می شود.

این شرکت توانایی این را دارد برچسب ها را با چند رنگ و آرم و نوشته تولید و در اختیار

مشتریان عزیز قرار دهد.

برچسب وید نیز برای گارانتی و پلمپ محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع:

http://www.paya-code.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%BA%D8%B0%DB%8C



:: برچسب‌ها: برچسب کاغذی, برچسبهای کاغذی, مزایای برچسب کاغذی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

انواع برچسب حرارتی آزمایشگاهی:

برچسب حرارتی پرچسب : مخصوص لوله های آزمایشگاهی شیشه ای که متداولترین نوع برچسب حرارتی آزمایشگاهی بوده و جابجا نمی شود.

  این نوع برچسب حرارتی پرمصرفترین برچسب آزمایشگاهی می باشد در دو سایز ۴۰*۲۰ و۳۵*۲۵ برای آزمایشگاهها ارسال می شود.

برچسب حرارتی ریمو:  قابلیت جابه جایی مجدد روی سطوح تخت بدون اثر چسب که به انها برچسب حرارتی آزمایشگاهی ریموگفته می شود.

برچسب های حرارتی مخصوص ترازو: مورد استفاده در ترازو های فروشگاهی

برچسب حرارتی واتر پروف : یک نوع برچسب حرارتی  با قابلیت ضد آب (واتر پروف)وجود دارد 

  که در محصولات پروتيینی ‌استفاده می شود چون این محصولات در معرض رطوبت هستندمناسب ترین برچسب حرارتی 

  برای این کار همین نوع برچسب است که مقاومت بالایی داشته وبه این راحتی پاک نمی شود.

 

  لیبل های حرارتی با پوشش حساسی که دارند  به راحتی با کمترین حرارت هد چاپ گرفته و نیازی به ریبون ندارد.  

  این شرکت توانایی تولید برچسب های حرارتی در سایزها و جنس های مختلف را دارد .

  سفارشات مشتریان حداکثرظرف ۲۴ ساعت برایشان ارسال می شود.

منبع:

http://www.paya-code.com/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C



:: برچسب‌ها: برچسب حرارتی آزمایشگاهی, برچسب حرارتی, برچسب آزمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 شهريور 1397 | نظرات ()