نوشته شده توسط : شبنم احمدی

می دانید که برچسب وید نوعی برچسب جهت پلمپ است که بر روی محصول یا کالا چسبانده می شود و بعد از جداشدن دیگر قابل استفاده نمی باشد.

برچسب VOID در رنگهای مختلف تولید می شود و دو نوع اثر گذار و بدون اثر دارد.

در این مقاله قصد داریم در خصوص برچسب وید بدون اثر با شما صحبت کنیم.

برچسب VOID بدون اثر

بعد از اینکه این برچسب ها برداشته شوند پیام مخفی VOID OPEN  بر سطح لیبل ظاهر خواهد شد و دیگرامکان پلمپ مجدد محصول نمی باشد.

طول استاندارد آن۳٫۱۱ و ۵*۱۶ سانتي متر است.

انواع مصارف آن عبارتند از:

  • پاکت نامه های حساس
  • کارتن ها
  • جعبه ها
  • جعبه های پلاستیکی شیشه ای
  • جعبه های فلزی
  • کاربرد در صنایع کامپیوتر و انفورماتیک

 

در صورتی که تونسط حرارت دستکاری شود، بعد از اینکه از سطح محصول بلند شد قدرت چسبندگی خود را از دست می دهد و نمی توان مجدد آن را پلمپ کرد.

براي تيراژهاي بالاي ۱۰/۰۰۰ عدد ،  مي توان جهت بالا بردن درجه ايمني پلمپ ، سه برش امنيتي در اطراف و مرکز پلمپ قرار داد .

با اینکار اگر برای بلند کردن برچسب وید تلاش شود، علاوه بر اینکه پیام مخفی ظاهر می شود ، برچسب از محل برش ها پاره خواهد شد.

بهتر است بدانید که این برچسب ها برای انواع سطوح چندبار مصرف (فلز، پلاستیک، شیشه، چوب و …) نیز کاربردی است.

نکته ای که باید جهت چسباندن برچسب وید مورد توجه گیرد اینکه  قبل ازب چسباندن برچسب اطمینان حاصل کنید که محل نصب نباید چرب و روغنی باشد.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-void-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%ab%d8%b1/



:: برچسب‌ها: برچسب وید , برچسب وید بدون اثر , برچسب وید اثر گذار , برچسب void , برچسب اموال ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب امنیتی

برچسب امنیتی به برچسبی گفته می شود که قابلیت این را دارد که فرد از باز شدن یا دستکاری شدن آن مطلع شود . در این مقاله به طور کامل در خصوص برچسب های امنیتی با شما صحبت خواهیم کرد.

بسته به نوع کالای ما و حساس بودن و ارزش مادی و معنوی آن کالا برچسب ها و لیبل های گوناگونی استفاده می شود. مثلا برچسب ضمانتی که روی یک دستگاه فلاپی درایو نصب می گردد با برچسب ضمانتی که بر روی یک دستگاه تلویزیون مسطح LED نصب می شود در ضریب امنیت و نوع جنس باهم برابر نیستند. دستگاههایی که ارزش پولی زیادی دارند و دستکاری در آنها ضرر و زیان هنگفتی را به شرکت ضمانت کننده وارد میکند را بدون برچسب پلمپ،که دارای ویژگی امنیتی بالا هستند، نمی توان در بازار عرضه کرد.

به همین دلیل تولیدکنندگان و توزیع کنندگانی که محصولات خود را ضمانت و گارانتی میکنند در زمانی که امکان آن وجود دارد که محصول به وسیله مصرف کننده دستکاری و مخدوش شود، باید بخش های ورودی قابل باز شدن و خراب شدن را بوسیله برچسب پلمپ بسته و مسدود کنند. بعضی اوقات چیزهایی را که می خواهیم پلمپ کنیم ارزش مادی و معنوی دارد مثلا نامه های سری که در سازمانهای گوناگون نوشته شده است که نباید توسط افراد عادی خوانده و باز شود .

 

در سالهای دور از موم و مهر برجسته ای برای پلمپ کردن این گونه از نوشته و اسناد استفاده می شد و اصطلاح “مهر و موم کردن” از این دوره گرفته شده است. این روش دارای عیب هایی بود که استفاده آن را سخت می کرد در حال حاضر لیبل ها برچسب های خاصی هستند که این کار را به سهولت انجام می دهند و بر روی آن ها میتوانید هر آنچه را می خواهید چاپ کنید.

 

 

مزایای برچسب امنیتی

در این جا برخی از مزایای برچسب های امنیتی را برای شما آورده ایم:

  • اطمینان مشتری از نو بودن کالای خریداری شده
  • تامین اصالت کالا توسط تولید کننده برای مشتری
  • جلوگیری از سوء استفاده از موارد مشابه  و تقلبی کالا
  • استفاده در مواردی که کاربر خواستار پلمپ شدن دو سطح یا لبه شود.

 

موارد مصرف برچسب امنیتی

موراد مصرف برچسب های امنیتی عبارتند از:

  • پاکت نامه های حساس
  • کارتن ها
  • جعبه ها
  • جعبه های پلاستیکی و شیشه ای
  • جعبه غذا و دارو و…
  • استفاده جهت گارانتی
  • استفاده در قرعه کشی

 

شرکت فراگر صنعت تولید کننده اختصاصی برچسب وید ، هولوگرام و برچسب های امنیتی است. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و شرکت ما انواع برچسب امنیتی را با بهترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد.

منبع:

http://faragarsanat.com/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: برچسب های امنیتی, برچسب امنیتی, لیبل امنیتی, انواع برچسب امنیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب هولوگرامی دوبعدی | برچسب هولوگرامی سه بعدی

برچسب هولوگرام های دو/سه بعدی از لایه های دوبعدی چندگانه با تصاویر هولوگرامی حک شده بر روی آن برای به وجود آوردن جلوه ی سه بعدی به هولوگرام ساخته شده است.در این نوع هولوگرام  عمق بصری جالبی میان لایه ی اول و لایه های متفاوت وجود دارد.

این تصاویر از خطوط باریکی تشکیل شده اند که زاویه شکست های بزرگ مشاهده می شوند.تمامی طرح و لوگوی موجود در هولوگرام های دوبعدی /سه بعدی با عمق و پارالاکس ایجاد می شوند.

این برچسب ها با ارزش دهی به محصول ومحافظت از برند از جعل آن جلوگیری می کند..این برچسب های هولوگرافی با کیفیت وماندگاری بالا، تمامی نیازهای مشتریان را برطرف می کند.سفارشات هولوگرامی در ابعاد و اشکال متفاوت پذیرفته می شود.
از کاربردهای این هولوگرام می توان به بخش داروسازی،آموزشی ،دولتی ،الکترونیک و اتومبیل اشاره کرد.

برچسب های هولوگرامی بازتابانده

این برچسب های هولوگرامی ساختاری دارند که در هنگام برداشته شدن نشان ،تصویرو یا هر گونه متنی مانند “opened”،”void”،”checkboard pattern”را به جای می گذارند.جنس این برچسب ها نوعی کاغذ ترد وچسبنده است که در هنگام جداسازی اثراتی را از خود به جای می گذارد.

این نوع هولوگرام ها برای کارهای تبلیغاتی و شناسنامه ی هویتی محصولات مناسب اند.درطراحی این برچسب ها از مواد درجه یک باکیفیت وچسبنده های قوی استفاده شده است.امنیت این هولوگرام ها به گونه ای است که هر گونه تلاش برای جداسازی و آلوده سازی آن امکان پذیر نخواهد بود.

علت چنین امری جدایی لایه های فوقانی هولوگرام است.برای برآورده سازی ایمنی صنعتی این هولوگرام دراشکال ،طرح ها وترکیبات رنگی متفاوتی تولید می شوند.هم چنین دراشکال قرقره ای و ورقه ای با ضخامت ۲۴/۳۶میکرون تولید می گردند.
ازکاربردهای این هولوگرام می توان به بخش های داروسازی ،آموزشی ،دولتی ،الکترونیک ،اتومبیل و..اشاره کرد.

برچسب های ضمانتی هولوگرام

ضمانت نامه عبارتی ثبت شده مرتبط با خرید و فروش محصول است.در ابتدا خریداران نشان ضمانت محصول بررسی می کنند تا از مشخصات محصول آگاه شوند.اگر محصول بدون برچسب گارانتی خریداری می کنید بدان معناست آن محصول تقلبی است و یا اینکه ضمانت نامه در تعهدات تولید کننده ی نیست.

این مسأله در خرید و فروش محصولات محلی فاقد برچسب ضمانتی صدق می کند.در مواردی مشاهده شده فروشندگان نمونه ی تقلبی را جایگزین این برچسب ها کرده اند.
محدوده ی گسترده ای از برچسب های ضمانتی هولوگرامی متناسب با صنایع متفاوت وبرندهای متفاوت تولید می شود.

استفاده از این برچسب ها بسیار آسان است به گونه ای که این برچسب چسبنده اند.این برچسب بر روی سطوح متفاوت با هدف امنیتی چسبانده می شوند.هرگونه تلاش به منظور جداسازی این برچسب ها بی اثر خواهد بود.این هولوگرام ها با آخرین تکنولوژی ها ی به روز طراحی می شوند.هم چنین برچسب ها در سایز ها و اشکال متفاوت با نام و لوگوی شرکت طراحی و ساخته می شوند.

از کاربردهای این برچسب هولوگرامی به بخش های اتومبیل و الکترونیک می توان اشاره کرد.

برچسب های هولوگرامی تبلیغاتی

از برچسب های هولوگرامی تبلیغاتی در قسمت تبلیغات و فروش محصول استفاده می شود.از سایر موارد مورد استفاده این برچسب ها به نمایشگاه ها،یادگاری ها ،هدایا ،جلد مجلات ،بروشورها و کارت های ویزیت اشاره کرد.هولوگرام های تبلیغاتی جلوه ی بصری و گرافیکی بسیار زیبایی دارند به گونه ای که متناسب اهداف تبلیغاتی هستند.

این هولوگرام ها به صورت چاپ تمام رنگی ، پیش زمینه ی هولوگرافی بازتابی متالیک و با کیفیت عالی ارائه می شود.برای محافظت و دوام بیش تر این کارت ها یک لایه ی محافظتی اضافی بر روی هولوگرام افزوده شده است .هولوگرام های تبلیغاتی یک نمونه ی بدیع و ابتکاری اند.تکنولوژی لیزرسک از به روزترین متدهای توزیع برای هولوگرام های تبلیغاتی استفاده کرده است .هم چنین این هولوگرام ها در اشکال متعدد ورقه ای و رولی به ضخامت ۲۴/۳۶میکرون تهیه می شوند.

از کاربردهای این هولوگرام به بخش های دریانوردی ،تاسیسات و لوله کشی ها اشاره کرد.

برچسب های هولوگرامی چسبان

در برچسب های چسبنده ی هولوگرامی نوار هولوگرام به برچسب برای حفظ امنیت بیش تر چسبانده می شود.هم چنین این برچسب ها با نوشتارهای امنیتی uv و سری شماره گذاری یکپارچه می شوند.از این برچسب ها در نمونه کارهای تبلیغاتی نیز استفاده می شود.

این برچسب ها به سبب اینکه از نوار پلی استر تشکیل شده اند در تمامی محصولات با ضخامت های متعدد ۲۳،۳۶و۵۰ میکرون وبا رنگ های سیلور،طلایی و سایر رنگ ها بنا بر سفارش مورد استفاده قرار می گیرند.این برچسب به شکل توپی و یا برش داده شده توزیع می شوند.

با تلاش کارشناس بر چسب های هولوگرامی چسبنده در قیمت های رقابتی تولید می شوند.این برچسب ها در سایزها و ابعاد متفاوت متناسب با بسته بندی ها ،اسناد و محصولات تولید می شوند.
از کاربردهای این هولوگرام به بخش های داروسازی ،دریانوردی،آموزشی ،دولتی ،الکترونیک و اتومبیل می توان اشاره کرد.

منبع:

http://hologramiranian.com/variety-hologram-stickers/



:: برچسب‌ها: انواع برچسب های هولوگرامی, برچسب هولوگرام, هولوگرام, انواع هولوگرام ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

اگر یک محصول که در بازار ارائه می‌شود، کپی آنها نیز همزمان در بازار عرضه شود در این صورت کار برای افراد عامی جامعه سخت می‌شود تا بتوانند میان این دو محصول که هر دو مشابه هستند، یکی را انتخاب نماید  در واقع برخی از افراد سودجو در بازار می باشد که با جعل هویت کالا، صدمات بزرگ مالی و جانی به مصرف کنندگان وارد می کنند. یکی از بهترین روش های جلوگیری از تقلب استفاده از برچسب امنیتی می باشد.

شرکتها بوسیلۀ برچسب امنیتی ، می‌توانند برای مشتریان خود، محصولاتشان را به‌راحتی قابل‌شناسایی کنند، حتی اگر میان انبوهی از کالاهای مشابه از شرکت‌های گوناگون باشد. این یک راه آسان و در عین حال راهی خلّاقانه برای حفظ هویّت یک برند است.

ویژگی برچسب امنیتی

  • برچسب های امنیتی قابل تولید مجدد نمی باشند.
  •  این برچسب ها سبب افزایش آگاهی از برند می شوند.
  • با جعل و تقلب مقابله می کنند.
  • اعتبار سنجی آنها سریع و اسان است.
  • می توان آن را برای برند یا لوگو سفارشی سازی کرد.

برچسب های امنیتی موجود در بازار 

 برچسب های فویل داغ

برچسب های فویل داغ، یکی از جایگزین های مقرون به صرفه برای برچسب امنیتی است .این نوع برچسب ها کمتر از سایر موارد برای ضد جعل و تقلب مورد استفاده قرار می گیرند و بیشتر  ظاهر زیبایی به محصول می بخشند.

برچسب های تخریب پذیر

 برچسب های تخریب پذیر  نیز با دزدی مقابله می کنند.  برچسب هایی که در برگیرنده تغییر رنگ ، فلورسنس یا جوهر های یو وی نا مرئی هستند به شناسایی اصل بودن محصول کمک می کنند

برچسب های ضد سرقت

برچسب های ضد سرقت نیز به طور گسترده در بسته بندی ها  و صنایع برچسب گذاری مورد استفاده قرار می گیرند.

چه نوع برچسب امنیتی برای محصولات شما بهتر است؟

برچسب کد امنیتی( کدهای QR، عدد امنیتی): مشتریان می توانند صحت و اعتبار محصولات خریداری شده را از طریق سیستم مرکزی و با ارسال پیام کوتاه ، تماس تلفنی یا مراجعه به وبسایت بررسی کنند. انجام اینکار بسیار راحت، سریع و آسان است و اجرای آن  پیچیدگی زیادی ندارد. بیشتر مشتریان صرف نظر از سنی که دارند می توانند با استفاده از برچسب کد امنیتی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

برچسب امنیتی مواد ویژه

مواد ویژه شامل مواد شکننده، مواد کاغذی ایمنی، مواد فیلم؛ مواد نقره ای سبک،مواد ADB  و غیره است. این مورد را می توان برای تولید برچسب های امنیتی ضد جعل و تقلب مورد استفاده قرار داد.

برچسب امنیتی تکنیک های ویژه

 تکنیک های ویژه شامل جوهرهای مخصوص، جوهرهای تغییر یافته با دما، جوهرهای متغیر نوری،قرمز بی رنگ( سبز بی رنگ و غیره)  و سایر جوهرهای امنیتی ویژه است. علاوه بر مواردی که ذکر شد، متن های مینیاتوری،فناوری خط تقسیم، فناوری شکسته و سایر موارد برای مشتریان بسیارر محبوب است

 

فواید استفاده از برچسب امنیتی

اطمینان از نو بودن کالای خریداری شده(آکبند بودن )

محافظت از برند

کاهش نیروی کارگری

بسته بندی اتوماتیکی کالا

دوام و ثبات

 

منبع:

http://hologramiranian.com/security-label/



:: برچسب‌ها: برچسب امنیتی چیست, برچسب امنیتی, لیبل امنیتی, انواع برچسب امنیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

شرکت ما انواع مختلفی از برچسب های امنیتی رایج همچون برچسب های کد امنیتی، برچسب امنیتی مواد ویژه، برچسب امنیتی تکنیک های ویژه و غیره را برای مشتریانش فراهم می کند. برخی از مشتریان ما نمی توانند برچسب امنیتی متناسب با محصول خود انتخاب کنند و نمی دانند چه نوع برچسب امنیتی می تواند تمامی نیازهای آنان را برآورده سازد.برخی از جزییات انواع مختلفی از برچسب های امنیتی را در ادامه با هم مرور  خواهیم کرد.

برچسب امنیتی مواد ویژه و برچسب کد امنیتی

برچسب کد امنیتی( کدهای QR، عدد امنیتی): مشتریان می توانند صحت و اعتبار محصولات خریداری شده را از طریق سیستم مرکزی و با ارسال پیام کوتاه ، تماس تلفنی یا مراجعه به وب سایت بررسی کنند. انجام اینکار بسیار راحت، سریع و آسان است و اجرای آن  پیچیدگی زیادی ندارد. بیشتر مشتریان صرف نظر از سنی که دارند می توانند با استفاده از برچسب کد امنیتی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

برچسب امنیتی مواد ویژه: مواد ویژه شامل مواد شکننده، مواد کاغذی ایمنی، مواد فیلم؛ مواد نقره ای سبک،مواد ADB  و غیره است. این مورد را می توان برای تولید برچسب های امنیتی ضد جعل و تقلب مورد استفاده قرار داد.

منبع:

http://hologramiranian.com/choosing-security-label/



:: برچسب‌ها: برچسب امنیتی متناسب با محصول, برچسب امنیتی, لیبل امنیتی, انواع برچسب امنیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

یکی از مهم ترین چالش هایی که وارد کنندگان و تولید کنندگان کالا ها با آن مواجه هستند سودجویانی هستند که با جعل کالا ها ، خسارت های مالی فراوانی را به تولید کنندگان و مصرف کنندگان وارد می کنند .
یکی از راه کار های جلوگیری از این سو استفاده ها ، استفاده از برچسب امنیتی می باشد . شرکت بعد نگار ایرانیان به منظور پاسخ به این نیاز بازار تولید برچسب امنیتی را انجام می دهد .

کاربرد برچسب امنیتی

• حصول اطمینان مشتری از نو یا دست دوم بودن کالا
• جهت آگاهی دادن به مشتری از اصالت و تقلبی نبودن کالا
• برای پلمپ کردن دو سطح یا دو لبه
در صورتی که کالایی از دو سطح پلمپ شده باشد ، نباید هیچ گونه آسیب خوردگی یا خرابی داشته باشد در غیر این صورت دست کاری شده است . برای پلمپ کردن پاکت ها ، انواع جعبه ها و ورودی های سالن های برگزاری امتحانات از تولید برچسب امنیتی استفاده می کنند .
• تولید برچسب های اصالت و گارانتی محصول و …

مراحل تولید برچسب های امنیتی

یکی از بهترین روش های جلوگیری از جعل کالا ها و ارائه ی کالای تقلبی استفاده از برچسب امنیتی و تشکیل سامانه ی اطلاعاتی منحصر به فرد می باشد . مراحلی که در تولید برچسب امنیتی است شامل دو بخش اصلی می باشد :
مرحله ۱: ایجاد سامانه تولید و کنترل کردن اطلاعات
• تولید شماره ی منحصر به فرد و واحد برای هر کالا
• ذخیره ی اطلاعات شامل نام محصول ، شرکت وارد کننده و شرکت تولید کننده محصول در یک شناسنامه ی الکترونیکی
• درج اطلاعات در بانک اطلاعاتی جهت ارائه ی اطلاعات هنگام دریافت استعلام از مصرف کننده
مرحله ۲ : تولید برچسب امنیتی
• طراحی و چاب برچسب امنیتی بر اساس نیاز و خواسته مشتری
• چاپ اطلاعات متغیر
• پنهان کردن برخی از اطلاعات به کمک لایه امنیتی

تولید انواع برچسب های امنیتی

امروزه با توجه به افزایش کالاهای تقلبی و راحت شدن فرآیند جعل محصولات راه هایی که مشتری ها از آن طریق بتوانند از اصالت کالا اطمینان حاصل کننده بسیار اهمیت دارد . به خصوص در مواردی که امنیت بسیار مهم است استفاده از برچسب امنیتی از اهمیت فراوانی برخوردار است . در کالاهایی نظیر کالاهای آرایشی و بهداشتی استفاده از برچسب های امنیتی بسیا رایج است . همچنین بر روی پاکت ها ی پستی ، درب خودرو ها و …. از برچسب امنیتی استفاده می شود .

منبع:

http://hologramiranian.com/production-security-labels/



:: برچسب‌ها: کاربرد برچسب امنیتی, برچسب امنیتی, موارد استفاده برچسب امنیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

از این برچسب نگار سپاهان برای گارانتی محصولات و پلمپ نمودن انواع بسته بندی استفاده می شود.لیبل وید در دو نوع شطرنجی و حروفی طبقه بندی می گردد.

نوع شطرنجی آن هنگامی که برروی سطحی الصاق شود ، به محض جدا شدن اثری بصورت خانه های شطرنج بر روی آن سطح بر جای می گذارد و نوع حروفی آن هم زمانی که بر سطحی چسبانیده شود به محض اینکه از آن سطح جدا شود بدون برجای گذاشتن اثری بر روی محصول ، تنها کلمه ای بر روی خود لیبل ظاهر می شود و لیبل غیر قابل استفاده مجدد می گردد.

 

مشخصات برچسب Void شطرنجی:

  • مقاومت در برابر رطوبت
  • مقاومت چاپ مناسب
  • جلوگیری از سوء استفاده ی برچسب
  • اثر گذاری برروی محصول

 

مشخصات برچسب Void حروفی:

  • مقاومت در برابر رطوبت
  • مقاومت چاپ مناسب
  • جلوگیری از سوء استفاده ی برچسب

 

کاربرد برچسب Void :

  • پلمپ نمودن و گارانتی انواع بسته بندی

 منبع:

http://negarsepahan.ir/bar/index.php/2013-12-02-15-38-47/2013-11-27-10-09-18/11-product/label/85-void.html



:: برچسب‌ها: برچسب , لیبل , Void , برچسب وید , لیبل وید ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

لیبل  یا برچسب های بارکدی دارای انواع و جنس های متنوعی می باشند که برای کاربرد های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند.
اطلاع از نوع لیبل مورد استفاده تنها با نگاه کردن تقریباً غیر ممکن است . اما با چند آزمایش کلیدی شما قادر خواهید بود نوع و جنس لیبل مورد استفاده ی خودتان را تشخیص دهید.

1-    سعی کنید لیبل را از وسط به دو نیم کنید.
اگر برچسب دو نیم شد مطمئن باشید که لیبل از نوع کاغذی است.

2-    سطح لیبل را خراش دهید
با این آزمایش مشخص می شود که لیبل برای چاپ به ریبون نیاز دارد یا خیر .
اگر شما سطح لیبل را با انتهای یک خودکار یا کلید خراش دهید و یک نشان سیاه رنگ بر روی لیبل مشهود گردد، لیبل از نوع Direct thermal می باشد که برای چاپ به ریبون نیازی ندارد. این لیبل با یک لایه ی حساس به حرارت پوشیده شده است و به طور معمول برای کاربردهای کوتاه مدت مورد استفاده قرار می گیرد زیرا پایداری نسبتاً کمی دارد.
اگر خراش هیچ اثری بر روی لیبل نگذاشت لیبل از نوع Thermal transferمی باشد که برای چاپ به ریبون نیاز دارد . این لیبل ها دارای طول عمر بیشتری می باشند و مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشند.

3-    شناورماندن/ فرو رفتن لیبل در آب
اگر لیبل پاره نشد لیبل ازنوع پلاستیک می باشد و باید نوع آن را بین پی وی سی و متال تشخیص داد . اینجا بیشترین نگرانی از تفاوت قیمت این دو نوع پلاستیک می باشد ، همچنین برای هر کدام ، ریبون های متفاوتی برای چاپ نیاز است.
ساده ترین راه برای تشخیص نوع پلاستیک ، غوطه ور کردن لیبل بر روی آب است.
پی وی سی دارای چگالی کمتری نسبت به متال می باشد و زمانیکه متال در آب فرو می رود ، پی وی سی بر روی آب شناور می ماند.
با استفاده از این راه های ساده به آسانی قادر به تشخیص نوع لیبل مورد استفاده ی خود می باشید . اگر با مشکلی برخوردید و یا نیازمند راهنمایی بیشتر برای یافتن لیبل مورد نیاز خود می باشید می توانید با کارشناسان ما در فن آوران سپاکو تماس بگیرید.

منبع:

http://www.sepaco-holding.com/articles/detail/%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84-/108/view/



:: برچسب‌ها: شناخت انواع لیبل , انواع لیبل , لیبل , برچسب , برچسب وید ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

لیبل یا همان برچسب Label ، کاغذ های پشت چسب داری می باشند که بعد از چاپ بارکد و یا مشخصات محصول بر روی آنها، روی کالاها و یا بسته بندی آنها چسبانده میشوند. لیبل ها از نظر نوع،سایز،ضخامت و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین با توجه به نوع لیبل، انتخاب ریبون جهت چاپ بر روی برچسب نیز متفاوت خواهد بود. برچسب ها نقش بسیاری در شناسایی محصول و ردیابی آنها ایفا میکنند. لیبل ها به رنگ های متفاوتی در بازار موجود میباشند و می توان آنها را در سایز های گوناگونی بسته به نوع فرآیند تولید و مکان مورد استفاده از آن برش داد. برچسب ها پس از برش به صورت رول پیچیده می شوند و هنگام استفاده در دستگاه لیبل پرینتر قرار می گیرند.


انواع لیبل عبارتند از:

  • لیبل کاغذی
  • لیبل Pvc
  • لیبل متال
  • لیبل اموال
  • برچسب وید
  • برچسب خرد شونده و لایه شونده
  • برچسب حرارتی

دقت و انتخاب در تهیه مواد مصرفی مناسب و با کیفیت بالا باعث می گردد تا پروسه بسته بندی و شناسایی محصولات به سهولت و با نظمی مشخص تا رسیدن آنها به دست مشتری هدایت شود.از این رو شرکت رای دانا تمامی تلاش خود را در جهت ارائه بهترین و با کیفیت ترین مواد مصرفی بارکد مانند لیبل،برچسب و ریبون به کار بسته است تا بتواند کلید رضایت مشتری را که مهمترین هدف شرکت رای دانا می باشد از آن خود نماید.

منبع:

http://www.danabarcode.com/fa/Service/List/%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF%20%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%AF/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8%20%D9%88%20%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84



:: برچسب‌ها: برچسب Label, برچسب, برچسب وید, برچسب void ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی


برچسب void ، همانطور که میدانید در زمینه گارانتی محصولات مختلف از این برچسب ها بسیار استفاده میشود و با در نظر داشتن مقاومت بالای آنها از نظر کشیدگی و همچنین تحمل درجه حرارت ، بسیار مورد توجه مصرف کنندگان نیز قرار گرفته است . همچنین در دو نوع شطرنجی و نقره ای میباشد.

برچسب وید Void Label شطرنجی : این نوع هنگامی که به محصول چسبانده میشود زمان جدا شدن، لیبل به صورت شطرنجی جدا شده و قسمتی از لیبل روی محصول باقی میماند و برچسب غیر قابل استفاده ی مجدد میگردد.

نقره ای : این نوع برچسبها وقتی به محصول چسبانده میشوند، زمان جدا شدن،در واقع عبارت وید یا void بصورت لاتین روی محصول مورد نظر جای میماند و میتوان گفت که لیبل دیگر غیر قابل مصرف میشود .

منبع:

http://shabrangasia.com/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%87%D8%A7/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%88%DB%8C%D8%AF-VOID/ArticleID/174/%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84



:: برچسب‌ها: موارد استفاده از برچسب وید لیبل, کاربردهای لیبل وید, کاربردهای برچسب وید ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

از انواع دیگر میتوان به برچسب وید اثر گذار و بدون اثر و همچنین برچسب شبرنگ اموال اشاره نمود. این برچسب ها ی وید از نظر قیمت به صرفه تر از بقیه لیبل های امنیتی هستند که خود انواع مختلفی دارند.برچسب وید اثر گذار دو نوع نقره ای و شطرنجی دارند که در ادامه به صورت مختصر توضیح خواهیم داد. در کل برچسب های وید از نظر مقاومت هم عالی هستند و در مقابل گرما ۸۰ درجه سانتیگراد مقاوم اند و همچنین از لحاظ کشیدگی مقاومت بالایی دارند.

برچسب وید ( برچسب VOID) اثر گذار شطرنجی:

این برچسب بعد از چسبیده شدن به شی مورد نظر ،هنگام جدا شدن به صورت شظرنجی جدا میشود که نتوان آن را جای دیگری استفاده کرد.

برچسب وید ( برچسب VOID) اثر گذار نقره ای:

این برچسب بعد از چسبیدن به کالای مورد نظر ،زمان جدا کردن برچسب کلمه VOID به صورت انگلیسی بر کالا باقی میماند ولی آن برچسب را غیر قابل استفاده مجدد مینماید.

برچسب وید ( برچسب VOID) شبرنگ یا اموال:

این برچسب همانطور از نامش پیداس بر روی اموال سازمان ها و شرکت های بزرگ زده میشود .تفاوت این برچسب سبرنگ با بقیه لیبل های امنیتی این است که مقدار ظخامت آن بیشتر است.ولی همانند همان لیبل ها از امنیت بالایی برخوردار است و هنگام جدا کردن از اموال خرد میشود.

چاپ متن یا بارکد بر روی لیبل:


برای چاپ روی لیبل ها معمولا از ریبون های زرین یا سوپر زرین استفاده میشود.به هر حال اگر از ریبون خوب و با کیفیت استفاده شود مقاومت آن لیبل در برابر تمام حلال ها و حتی مواد شوینده بالا میرود و به هیچ عنوان پاک نمیشود.

منبع:

http://shabrangasia.com/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%87%D8%A7/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%88%DB%8C%D8%AF-VOID/ArticleID/179/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C



:: برچسب‌ها: انواع لیبل امنیتی, لیبل امنیتی, برچسب امنیتی, انواع برچسب امنیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی


برچسب void ، همانطور که میدانید در زمینه گارانتی محصولات مختلف از این برچسب ها بسیار استفاده میشود و با در نظر داشتن مقاومت بالای آنها از نظر کشیدگی و همچنین تحمل درجه حرارت ، بسیار مورد توجه مصرف کنندگان نیز قرار گرفته است . همچنین در دو نوع شطرنجی و نقره ای میباشد.

برچسب وید Void Label شطرنجی : این نوع هنگامی که به محصول چسبانده میشود زمان جدا شدن، لیبل به صورت شطرنجی جدا شده و قسمتی از لیبل روی محصول باقی میماند و برچسب غیر قابل استفاده ی مجدد میگردد.

نقره ای : این نوع برچسبها وقتی به محصول چسبانده میشوند، زمان جدا شدن،در واقع عبارت وید یا void بصورت لاتین روی محصول مورد نظر جای میماند و میتوان گفت که لیبل دیگر غیر قابل مصرف میشود .

منبع:

http://shabrangasia.com/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%87%D8%A7/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%88%DB%8C%D8%AF-VOID/ArticleID/174/%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84



:: برچسب‌ها: موارد استفاده از برچسب وید لیبل, کاربردهای لیبل وید, کاربردهای برچسب وید ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

از انواع دیگر میتوان به برچسب وید اثر گذار و بدون اثر و همچنین برچسب شبرنگ اموال اشاره نمود. این برچسب ها ی وید از نظر قیمت به صرفه تر از بقیه لیبل های امنیتی هستند که خود انواع مختلفی دارند.برچسب وید اثر گذار دو نوع نقره ای و شطرنجی دارند که در ادامه به صورت مختصر توضیح خواهیم داد. در کل برچسب های وید از نظر مقاومت هم عالی هستند و در مقابل گرما ۸۰ درجه سانتیگراد مقاوم اند و همچنین از لحاظ کشیدگی مقاومت بالایی دارند.

برچسب وید ( برچسب VOID) اثر گذار شطرنجی:

این برچسب بعد از چسبیده شدن به شی مورد نظر ،هنگام جدا شدن به صورت شظرنجی جدا میشود که نتوان آن را جای دیگری استفاده کرد.

برچسب وید ( برچسب VOID) اثر گذار نقره ای:

این برچسب بعد از چسبیدن به کالای مورد نظر ،زمان جدا کردن برچسب کلمه VOID به صورت انگلیسی بر کالا باقی میماند ولی آن برچسب را غیر قابل استفاده مجدد مینماید.

برچسب وید ( برچسب VOID) شبرنگ یا اموال:

این برچسب همانطور از نامش پیداس بر روی اموال سازمان ها و شرکت های بزرگ زده میشود .تفاوت این برچسب سبرنگ با بقیه لیبل های امنیتی این است که مقدار ظخامت آن بیشتر است.ولی همانند همان لیبل ها از امنیت بالایی برخوردار است و هنگام جدا کردن از اموال خرد میشود.

چاپ متن یا بارکد بر روی لیبل:


برای چاپ روی لیبل ها معمولا از ریبون های زرین یا سوپر زرین استفاده میشود.به هر حال اگر از ریبون خوب و با کیفیت استفاده شود مقاومت آن لیبل در برابر تمام حلال ها و حتی مواد شوینده بالا میرود و به هیچ عنوان پاک نمیشود.

منبع:

http://shabrangasia.com/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%87%D8%A7/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%88%DB%8C%D8%AF-VOID/ArticleID/179/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%84%DB%8C%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C



:: برچسب‌ها: انواع لیبل امنیتی, لیبل امنیتی, برچسب امنیتی, انواع برچسب امنیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

 از دغدغه های اصلی تولید کنندگان و وارد کنندگان در مراحل مختلف فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش، فعالیت گروه های سودجو در بازار می باشد که با جعل هویت کالا، صدمات بزرگ مالی و جانی به آنها و مصرف کنندگان وارد می کنند. یکی از بهترین روش های جلوگیری از تقلب استفاده از برچسب امنیتی و ایجاد سامانه تولید و کنترل اطلاعات می باشد. فرآیند به کارگرفته شده در این روش شامل دو بخش اصلی می باشد:

ایجاد سامانه تولید و کنترل اطلاعات شبرنگ آسیا
تولید “شماره واحد” (Unique Code) برای هر قلم کالا
ایجاد شناسنامه الکترونیکی جهت ذخیره اطلاعات محصول شامل نام محصول، شرکت تولید کننده، شرکت وارد کننده و غیره
پاسخ به استعلام ها: سامانه پس از دریافت استعلام از مصرف کننده با جستجو در بانک اطلاعاتی به مصرف کننده پاسخ می دهد.
تولید برچسبهای امنیتی
چاپ برچسب : این برچسبها بر اساس نیاز مشتری طراحی و به صورت رول افست چاپ می گردد سپس با استفاده از تیغ های خاص در مرحله برش ضریب امنیتی آنها افزایش می یابد.
چاپ اطلاعات متغییر به همراه دیتا ماتریکس
پوشاندن برخی از اطلاعات با لایه امنیتی (اسکرچ)
کاربرد برچسب امنیتی: مواردی که نیاز باشد مشتری در هنگام خرید از نو و دست اول بودن کالای خریداری شده (آکبند بودن) اطمینان حاصل نماید. زمانی که تولید کننده یا واردکننده اصلی کالا بخواهد اصالت کالا و و یا خدمات خود را برای مشتریان ( ازلحاظ اصلی بودن کالا ) تامین کرده و از سوء استفاده از موارد مشابه و تقلبی کالای خود جلوگیری کند. مواردی که کاربر خواستار پلمپ شدن دوسطح یا لبه شود. در این مورد چنانچه لیبل پس از نصب بر روی کالا کنده و یا دستکاری شود تغییر حالت داده و مشخص میشود که از محل مورد نظر باز شده است . به عنوان مثال برچسبهای امنیتی جهت پلمپ پاکتهای محرمانه پلمپ دستگاههای الکترونیکی – پلمپ ورودیهای مختلف مانند سالنهای برگزاری امتحانات –پلمپ انواع جعبه و قطعات کامپوترو لب تاب و …به کار می رود. از فرآیند فوق در تولید برچسبهای اصالت محصول، گارانتی ، قرعه کشی و …. استفاده می گردد. موارد مصرف: پاکت نامه های حساس ، کارتن ها و جعبه ها ، جعبه های پلاستیکی و شیشه ای، غذا و دارو انواع برچسب امنیتی:

برچسبهای قرعه کشی:
یکی از روش های مرسوم جهت جذب مشتری و توسعه بازار محصول، ایجاد انگیزه برای مشتری با استفاده از اهداء جوائز می باشد، ولیکن دغدغه اصلی تولید کننده حصول اطمینان از اهداء جایزه به مصرف کننده می باشد. سایر روش ها نظیر قراردادن کارتهای قرعه کشی و یا کوپن جایزه در محصولات ضمن آنکه مطمئن نمی باشند، بازخورد مناسبی نیز از تاثیر اهداء جوایز در جلب مشتری را به تولید کننده نمی دهد. شرکت فراگر صنعت با استفاده از برچسبهای امنیتی این امکان را برای تولید کنندگان فراهم می کند که :

اطلاع آماری از میزان فروش محصولات
اطلاع آماری از میزان فروش محصولات در مناطق جغرافیایی
اطمینان از حضور مصرف کننده واقعی در قرعه کشی


برچسب گارانتی محصول شبرنگ آسیا
استفاده از برچسبهای گارانتی امری متداول می باشد ولیکن به منظور جلوگیری از تقلب، تولید کنندگان مجبور به کارگیری المانهای امنیتی و پر هزینه در برچسبهای گارانتی می باشند، استفاده از برچسب وید موجب افزایش ضریب اطمینان تا صد در صد و کاهش هزینه ها به میزان قابل توجهی شده است. برخی از مزایای این نوع برچسب برای مصرف کننده و تولید کننده شامل موارد زیر می باشد:

اطمینان از اصالت محصول خریداری شده
شروع زمان گارانتی پس از استعلام تک شماره توسط خریدار
اطلاع آماری از میزان فروش محصولات
اطلاع آماری از میزان فروش محصولات در موقعیتهای جغرافیایی


برچسب اصالت محصول
وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با بکارگیری برچسب امنیتی بر روی محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی توانست راهکاری جهت شناسایی محصولات اصلی از تقلبی را فراهم نماید. با این روش مصرف کننده به آسانی و با ارسال یک پیامک می تواند از اصالت محصول اطمینان حاصل کند. پلمپ برچسب امنیتی که با نام Tamper Evident Lable و با نام لیبل نیز شناخته می شوند کاربردهای بسیاری در امر ایمن سازی بسته های ارسالی درب جعبه های پستی، درب جعبه بغل کامیون ها، درب خودرو ها، درب اماکن، درب اتاق های محرمانه و کلیه محل هایی که از نظر امنیتی در طبقه بندی بالاتری قرار دارند. این برچسب ها در دو نوع اثرگذار و بدون اثر تولید می شوند. مواد برچسب امنیتی : از چسب های مخصوص پوشیده شده و در فضاهای باز یا سر پوشیده قابل استفاده می باشد . توضیحات: این لیبل ها در برابر گرما و سرما و روشهای معمول تقلب روی لیبل ها مثل گرم کردن و یا گاز فرئون بر این لیبل ها کارگر نیست و باز کردن لیبل منجر به ظاهر شدن پیغام مخفی می شود که نشان دهنده باز شدن لیبل می باشد .

منبع:

http://shabrangasia.com/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%87%D8%A7/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C



:: برچسب‌ها: برچسب امنیتی چیست, برچسب امنیتی, لیبل امنیتی, لیبل امنیتی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

 امنیت برند و تضمین یک پارچگی محصولات

کالای های ارزشمند ، مدارک یا اسناد مهم نیاز به یک بسته بندی محافظت شده دارند.
پارسیان برچسب، برچسب های گارانتی متنوعی جهت امنینت محصول شما تولید می کند.

برچسب های گارانتی به ترتیب درجه امنیتی شامل :
برچسب اسکرچ scratch label : به رنگ نقره ای و متالایز قابل خراش با ناخن، سکه و غیره می باشد.

برچسب وید void label :

برچسب وید اثرگذار تک لایه در صورت کنده شدن از روی سطح یک متن خوانا و شفاف از کلمه void از خود روی سطح به جای می گذارد.برچسب وید اثر گذار تک لایه قابل استفاده روی سطوح صاف با تراکم متوسط به بالا شامل شیشه، فلز، جعبه لمینت و ....می باشد

 

برچسب وید void label :

برچسب وید اثرگذار تک لایه در صورت کنده شدن از روی سطح یک متن خوانا و شفاف از کلمه void از خود روی سطح به جای می گذارد.برچسب وید اثر گذار تک لایه قابل استفاده روی سطوح صاف با تراکم متوسط به بالا شامل شیشه، فلز، جعبه لمینت و ....می باشد.
برچسب گارانتی
برچسب وید اثرگذار تک لایه در رنگ های سفید، شفاف و متالایز موجود بوده و در سایر رنگ ها نیز بسته به سفارش قابل تولید می باشد.
برچسب وید void اثر گذار چند لایه و خرد شونده :
برچسب وید اثر گذار چند لایه در صورت کنده شدن از روی سطح یک لایه خرد شونده بعلاوه یک متن خوانا از کلمه void روی سطح جای میگذارد.
برچسب وید اثر گذار چند لایه مناسب جهت پلمپ سطوح مختلف با تراکم کم تا متوسط از قبیل پاکت نامه، کارتن کرافت و ... می باشد.
برچسب وید اثر گذار چند لایه به صورت مات نیز قابل تولید بوده تا قابلیت مهر و امضا شدن نیز داشته باشد .
برچسب گارانتی
برچسب وید void بدون اثر :

برچسب وید بدون اثر در صورت کندن شدن از روی سطح اثری از خود به جای نگذاشته ولی خود برچسب دیگر قابل استفاده نمی باشد.
برچسب وید بدون اثر به طور خاص جهت پلمپ درب و دریچه های خودرو، هواپیما و لوازم خانگی استفاده می شود.
برچسب لایه شونده :
برچسب لایه شونده درجه امنیتی بالایی جهت پلمپ و تضمین محصولات مختلف دارد.
برچسب لایه شونده
چسبندگی و انعطاف پذیری زیاد برچسب لایه شونده یکی از دلایل گسترش این محصول بوده که استفاده از آن را روی انواع بسته بندی با اشکال مختلف میسر می سازد.
برچسب گارانتی
برای دریافت قیمت برچسب گارانتی با ما تماس حاصل فرمائید.

منبع:

http://shabrangasia.com/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%87%D8%A7/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AA%DB%8C



:: برچسب‌ها: برچسب گارانتی, امنیتی, برچسب امنیتی, لیبل امنیتی, لیبل گارانتی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

لیبل صدفی حرارتی تشابه زیادی به لیبل صدفی و حرارتی دارد. گویا صدفی و حرارتی با هم ادغام شده است. مزیت استفاده از این نوع لیبل حرارتی عدم نیاز به ریبون جهت چاپ می باشد . بنابراین بر روی لیبل صدفی حرارتی جهت چاپ دیگر نیازی به استفاده ریبون حرارتی نداریم و چاپ بر روی این لیبل بسیار مقرون به صرفه بوده و تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های چاپ لیبل و نهایتا کاهش هزینه تمام شده کالا دارد.

 

چاپ لیبل صدفی حرارتی

از خصوصیات بارز این لیبل به مقاومت و ماندگاری چاپ و طول عمر مفید لیبل بر روی کالا و چاپ مقاوم و پررنگ در برابراب نور و حلال ها میتوان اشاره کرد.
این نوع لیبل صدفی حرارتی در بسته بندی مواد غذایی که نیاز به نگهداری در یخچال و سردخانه دارند استفاده میگردد.نظیر بسته بندی مواد پروتیینی( گوشت،مرغ و ماهی)و همچنین بیلط مسافرتی و برچسبهای مشخصات کالا و بار مسافران نیز از نوع صدفی حرارتی میباشد.

منبع:

http://sahandlabel.com/%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84/%d9%84%db%8c%d8%a8%d9%84-%d8%b5%d8%af%d9%81%db%8c-%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c/

 

 
 


:: برچسب‌ها: لیبل صدفی حرارتی, لیبل صدفی, لیبل حرارتی, برچسب حرارتی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

لیبل شفاف ( لیبل ترانسپارنت  – برچسب Transparent ): این نوع برچسب بی رنگ بوده و در برابر کشیدگی مقاوم میباشد. شفافیت این لیبل بالا است و چاپ پذیری فوق العاده ای دارد . علاوه بر این چسبندگی مناسب بر روی سطوح پلاستیکی ، پلی اتیلنی ، شیشه ای و …همچنین ضد اب بودن از خصوصیات بارز این لیبل است. این لیبل ( برچسب شیشه ای ) به طور خاص جهت استفاده در صنایع ارایشی بهداشتی و شوینده ها مانند انواع شامپوها و … پیشنهاد میگردد.

برچسب شیشه ای
جهت استفاده از این لیبل در دستگاه های چاپ لیبل و بارکد عملیات چاپ مارک از پشت لیبل با عنوان بلک مارک انجام میگیرد تا این نوع لیبل در دستگاه های چاپ لیبل ( Label Printer ) به راحتی با انواع ریبون حرارتی قابلیت چاپ داشته باشند. جهت چاپ بر روی این نوع لیبل میبایست از ریبون رزین استفاده کرد.

مجتمع چاپ سهند با تجربه کافی در زمینه چاپ لیبل و انواع برچسب شیشه ای ، برچسب حرارتی ،لیبل کاغذی و …. آماده ارائه خدمات چاپ و مشاوره به مشتریان خود می باشد . لطفا هر گونه سوال و یا درخواست خود را از طریق تماس با ما در میان بگذارید.

منبع:

http://sahandlabel.com/%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84/%d9%84%db%8c%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d9%81%d8%a7%d9%81/



:: برچسب‌ها: لیبل شفاف, برچسب شفاف, لیبل های شفاف, برچسبهای شفاف ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

لیبل صدفی حالت پلاستیکی داشته و در برابر گشیدگی بسیار مقاوم می باشد . لیبل صدفی در برابر عوامل محیطی سازگار تر است و در برابر رطوبت ، سرما و گرما مقاوم بوده و استقامت بالایی دارد. لیبل صدفی در بخشهای لوازم خودرو ، لوازم خانگی ، آرایشی و بهداشتی و انواع شوینده ها کاربرد بسزایی دارند . لیبل های صدفی یا برچسب PVC انواع متفاوتی دارند. واز لحاظ رویه لیبل بصورت مات و یا براق عرضه می گردد.

لیبل صدفی

از لحاظ قدرت چسبندگی میتوان این لیبل را به دودسته هات ملت و آکرونال طبقه بندی کرد. لیبل صدفی با چسب آکرونال در مصارف پزشکی و آزمایشگاهی کاربرد ویژه ای دارد بخصوص در مراکز انتقال خون از این نوع برچسب استفاده می گردد.

مجتمع چاپ سهند با تجربه کافی در زمینه چاپ لیبل و انواع برچسب گارانتی ، لیبل وید  ،لیبل خرد شونده و …. آماده ارائه خدمات چاپ و مشاوره به مشتریان خود می باشد . لطفا هر گونه سوال و یا درخواست خود را از طریق تماس با ما در میان بگذارید.

منبع:

http://sahandlabel.com/%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84/%d9%84%db%8c%d8%a8%d9%84-%d8%b5%d8%af%d9%81%db%8c/



:: برچسب‌ها: برچسب صدفی, لیبل صدفی, مزایای برچسب صدفی, برچسب های صدفی, لیبل های صدفی ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
لیبل وید Void

لیبل گارانتی ( void ): در خصوص برچسب گارانتی میتوان به برچسب وید اشاره کرد که از نظر کشیدگی مقاوم و حرارت تا 80 درجه سانتی گراد را تحمل میکند. وید در انواع قرمز و آبی که بدون اثر هستند و نقره ای و شطرنجی که اثر گذار هستند ،موجود میباشد.
لیبل گارانتی بعد از الصاق بر روی محصول ، زمان جدا شدن بصورت اثر بر روی لیبل و یا اثر بر روی محصول خود نمایی میکنند. به عنوان مثال اگر از وید شطرنجی استفاده شود پس از جدا نمودن از روی محصول بصورت شطرنجی جدا شده و قسمتی از لیبل بر روی محصول باقی میماند و لیبل دیگر قابل استفاده نیست. در مدل لیبل وید نقره ای ،آبی و قرمز زمان جدا شدن کلمه Void یا Open Void بر روی محصول و یا بر روی لیبل باقی میماند.

مجتمع چاپ سهند با تجربه کافی در زمینه چاپ لیبل و انواع برچسب گارانتی ، لیبل وید  ،لیبل خرد شونده و …. آماده ارائه خدمات چاپ و مشاوره به مشتریان خود می باشد . لطفا هر گونه سوال و یا درخواست خود را از طریق تماس با ما در میان بگذارید.

وید Void

لیبل گارانتی ( void ): در خصوص برچسب گارانتی میتوان به لیبل وید اشاره کرد که از نظر کشیدگی مقاوم و حرارت تا 80 درجه سانتی گراد را تحمل میکند. وید در انواع قرمز و آبی که بدون اثر هستند و نقره ای و شطرنجی که اثر گذار هستند ،موجود میباشد.
لیبل گارانتی بعد از الصاق بر روی محصول ، زمان جدا شدن بصورت اثر بر روی لیبل و یا اثر بر روی محصول خود نمایی میکنند. به عنوان مثال اگر از وید شطرنجی استفاده شود پس از جدا نمودن از روی محصول بصورت شطرنجی جدا شده و قسمتی از لیبل بر روی محصول باقی میماند و لیبل دیگر قابل استفاده نیست. در مدل لیبل وید نقره ای ،آبی و قرمز زمان جدا شدن کلمه Void یا Open Void بر روی محصول و یا بر روی لیبل باقی میماند.

مجتمع چاپ سهند با تجربه کافی در زمینه چاپ لیبل و انواع برچسب گارانتی ، لیبل وید  ،لیبل خرد شونده و …. آماده ارائه خدمات چاپ و مشاوره به مشتریان خود می باشد . لطفا هر گونه سوال و یا درخواست خود را از طریق تماس با ما در میان بگذارید.

منبع:

http://sahandlabel.com/%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84/%d9%84%db%8c%d8%a8%d9%84-%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: لیبل گارانتی, برچسب گارانتی, انواع برچسب, انواع لیبل ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

لیبل ژله ای یا لیبل کریستالی گنبدی برچسبی است نرم و انعطاف پذیر، که بعد از چاپ بر روی لیبل PVC  و یا لیبل متال و یا لیبل اموال روی آن رزین کریستالی به نام پلی اورتان خالص تزریق می شود که ضخامتی حدود 2 الی 3 میلی متر روی لیبل ها توسط ماده پلی اورتان ایجاد می شود و یک نوع استیکر سه بعدی (3D stickers) ساخته می شود، که به آن لیبل کریستالی گنبدی (Crystal Dome Labels) یا برچسب رزین (resin stickers) نیز گفته می شود. در لیبل های چاپ شده توسط هجرت دیزاین از پلی اورتان ایتالیایی استفاده شده است که لیبل های ژله ای این مجموعه به مدت 3 سال از زرد شدگی و یا خشک شدن، ضمانت می شود.

لیبل ژله ای بسیار زیبا ضد آب و منحصر به فرد بوده و تاثیر شگرف بصری با استفاده از شفافیت و سه بعدی بودن آن بر روی مخاطبین ایجاد می کند.

 

موارد استفاده لیبل ژله ای

لیبل ژله ای کاربردهای فراوانی دارد از جمله کاربرد های برچسب ژله ای روی لوازم خانگی، بعضی از دستگاه های صنعتی، دکمه های خودرو، چاپ طرح و شکل های زیبا برای استفاده روی کمد بچه و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد .

لیبل های ژله ای عمق کیفیت و ارزش را برای لوگو و یا تصویر شرکت شما ایجاد میکند به شکلی که دید هر بیننده ای را به خود جلب می نماید.برچسب های ژله ای به هر شکلی قابل تولید می باشند.

از بارزترین نمونه های لیبل ژله ای می توان به استفاده از آن روی یخچال های خانگی، روی آبگرمکن های دیواری ،پکیج ها ، درب های آلومنیومی ، پنجره های UPVC ، مبلمان ، کامپیوتر و چاپگرها نام برد.

سایز تولید لیبل ژله ای

حداقل سایز تولید لیبل ژله ای 0/5 سانت در 1 سانت می باشد

حداکثر سایز تولید لیبل ژله ای 20 سانت در 28 سانت می باشد، البته اگر طرح شما دایره باشد حداکثر سایز دایره به قطر 26 سانت می باشد..

منبع:

http://designh.ir/price/label/crystal-label



:: برچسب‌ها: لیبل کریستالی گنبدی, لیبل کریستالی, لیبل گنبدی, برچسب کریستالی ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

چاپ برچسب متالایز Metallic label

لیبل متال

لیبل متالایز جنسی شبیه به فلز دارد و برای سطوح فلزی بسیار مناسب می باشد.لیبل های متال نیز دارای تنوع زیادی می باشند که باید متناسب با شرایط از آنها استفاده کرد.

این لیبل ها در برابر گرما و رطوبت و تابش نور خورشید و محیط های شیمیایی و همچین در برابر سایش مقاومت بسیار بالایی دارند.لیبل متالایز از ورقه های آلومیینوم ساخته شده است.لیبل متال در محیط های خاص و شرایط ویژه بسیار پرکاربرد هستند.

لیبل متال در برابر کشش بسیار مقاوم بوده و به هیچ وجه پاره نمی شوند.برای چاپ روی لیبل متال از ریبون رزین استفاده می شود که استفاده از این ریبون سبب می شود که تصویر یا بارکد چاپ شده روی لیبل به هیچ عنوان پاک نشده و حتی این لیبل قابل شستشو هم می باشد.

بنا به درخواست مشتری امکان چاپ رنگی بر روی برچسب های متالایز وجود دارد. برچسب های متالایز مقاوت زیادی از نظر کشیدگی دارند و در دمای بین منهای 40 درجه سانتیگراد و مثبت 220 درجه سانتیگراد غیر مستقیم تمام خواص خود از جمله چسبندگی را حفظ می کند.

همچنین برچسب متالایز ضد خش بوده و در صورتیکه برای چاپ از ریبون خاص خود استفاده شود کیفیت چاپ روی آن عالی بوده و در مقابل حرارت و شوینده های قوی مقاوم می باشند.

بیشترین مورد استفاده لیبل متالایز بر روی دستگاه های الکترونیکی و الکتریکی می باشد. از جمله موتور کولر آبی، آدابتور و شارژرهای موبایل و لب تاب و بسیاری از موارد دیگر از جمله لوازمی که دارای حرارت غیر مستقیم می باشند..

منبع:

http://designh.ir/price/label/metallic



:: برچسب‌ها: چاپ لیبل متالایز, لیبل متالایز, برچسب متالایز, برچسب های متالایز ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

قیمت چاپ برچسب پی وی سی PVC

برچسب پی وی سی استفاده های فراوانی دارد

از برچسب پی وی سی در جاهایی که با آب و رطوبت برخورد دارد استفاده می شود

برچسب پی وی سی از چسبندگی نسبتاً خوبی برخوردار می باشد و در صورت جدا نمودن آن از محلی که به آن چسبیده است مخدوش نمی شود

در صورتی که شخصی بخواهد لیبل پی وی سی را از محل آن جدا نماید به صورت یک تکه جدا می شود زیرا برچسب پی وی سی حالت خرد شوندگی ندارد

از برچسب پی وی سی در هر جایی می توان استفاده نمود، جنس برچسب pvc از نایلون بوده و کش می آید

چاپ برچسب پی وی سی هم به صورت تکرنگ و هم به صورت چاپ رنگی انجام می شود

قیمت چاپ برچسب پی وی سی سایز 2 * 2 تعداد 1000 عدد چاپ رنگی 60 هزار تومان می باشد

لیبل pcv در سایز های مختلف با برش های مختلف قابل چاپ می باشد

جهت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

منبع:

http://designh.ir/price/label/pvc



:: برچسب‌ها: چاپ لیبل و برچسب PVC, برچسب pvc, لیبل pvc ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب اموال استفاده های فراوانی دارد

از برچسب اموال جهت شماره گذاری اموال اداره و یا سازمان ها استفاده می شود

برچسب اموال از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار می باشد تا در صورت جدا نمودن آن از محلی که به آن چسبیده است مخدوش شود

در صورتی که شخصی بخواهد لیبل اموال را از محل آن جدا نماید به صورت خرد شده جدا می شود زیرا برچسب اموال حالت خرد شوندگی دارد

از برچسب اموال جهت پلمپ کیس های کامپیوتری نیز استفاده میشود تا در صورت باز نمودن درب کیس کامپیوتر توسط افراد غیر مجاز معلوم شود که سیستم کامپیوتر از گارانتی خارج شده است

لیبل اموال به هیچ وجه از محلی که به آن چسبیده باشد جدا نمی شود مگر به حالت خرد شده زیرا لیبل اموال از خرد شوندگی بسیار بالایی برخوردار است

از برچسب اموال در هر جایی می توان استفاده نمود و فقط مخصوص شماره گذاری اموال شرکت ها نمی باشد

برچسب اموال اصل حالت شبرنگ دارد دقیقا مثل پلاک خودرو ها

چاپ برچسب اموال هم به صورت تکرنگ و هم به صورت چاپ رنگی انجام می شود.

منبع:

http://designh.ir/price/label/amval



:: برچسب‌ها: چاپ لیبل اموال, لیبل اموال, برچسب اموال ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب های شیشه ای مو جود در بازار از نوع شفاف (transparent) می باشند

برچسب های شیشه ای به صورت شیت و رول تولید می شوند

لیبل شیشه ای شیت بسته به نوع درخواست و استفاده مشتری به شکل های مختلف چاپ و تولید می شود

لیبل های شیشه ای از لحاظ چاپ و بسته به نوع استفاده تنوع زیادی دارند.

جنس لیبل شیشه ای

جنس برچسب شیشه ای از نوع PVC پشت چسبدار می باشد که معمولا در کشور های آلمان، اسپانیا، چین و کره تولید می شود

برچسب های شیشه ای از نظر چسبندگی با هم فرق دارند البته هر مارک از لیبل ها چسبندگی خاص خودش را دارد.

سایز لیبل شیشه ای

برچسب های شیشه ای بسته به نوع مصرف در سایز های مختلف تولید می شود

برچسب شیشه ای به صورت رول و شیت تولید می شود که سایز شیت آن در بازار 100 * 70 سانت می باشد که در بسته های 100 برگی بسته بندی شده اند

سایز شیت لیبل شیشه ای در سایز 50 * 70 نیز در بازار موجود میباشد .

بنابراین شما هر سایز ، شکل و طرحی که دارید از سایز 1 * 1 سانت تا 50 * 70 سانت می توانید چاپ نمایید

سایز هایی که به صورت رول تولید می شنود با عرض 60 ، 90 ، 120 سانت تولید می شوند که در دستگاه های چاپ رول مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع:

http://designh.ir/price/label/transparent



:: برچسب‌ها: لیبل شیشه ای, انواع لیبل شیشه ای, برچسب شیشه ای, انواع برچسب شیشه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب های کاغذی مو جود در بازار از نوع مات و براق می باشند

برچسب های کاغذی به صورت شیت و رول تولید می شوند

لیبل کاغذی شیت بسته به نوع درخواست و استفاده مشتری به شکل های مختلف چاپ و تولید می شود.

جنس لیبل کاغذی

جنس برچسب کاغذی از نوع کاغذ پشت چسبدار می باشد که معمولا در کشور های ژاپن ، چین، ایران و ... تولید می شود

برچسب های کاغذی از نظر چسبندگی به دو صورت پُر چسب و چسب معمولی تولید می شوند البته هر مارک از لیبل ها چسبندگی خاص خودش را دارد.

سایز لیبل کاغذی

برچسب های کاغذی بسته به نوع مصرف در سایز های مختلف تولید می شود

برچسب کاغذی به صورت رول و شیت تولید می شود که سایز شیت آن در بازار 50 * 70 سانت می باشد که در بسته های 200 برگی بسته بندی شده اند

سایز شیت لیبل کاغذی در سایز های A3 و A4 نیز در بازار موجود میباشد که در بسته بندی های 100 برگی یافت می شود

بنابراین شما هر سایز ، شکل و طرحی که دارید از سایز 1 * 1 سانت تا 50 * 70 سانت می توانید چاپ نمایید

سایز هایی که به صورت رول تولید می شوند از سایز 1.2 * 1 تا سایز 15 * 10 سانت تولید می شوند که در لیبل پرینت ها مورد استفاده قرار می گیرد

لیبل های کاغذی رول بسته به سایز آنها در تیراژهای مختلف تولید می شوند سایز های بزرگتر به صورت تک ردیف و سایز های کوچکتر به صورت 4 ردیف می باشد کمترین تعداد 1000 عدد و بیشترین تعداد برای برچسب های کاغذی سایز کوچکتر 30.000 عدد می باشد. از این لیبل ها بیشتر در لیبل پرینت ها به صورت چاپ مشکی و برای شناسایی محصول همراه با بارکد استفاده میشود.

عرض رول ها معمولا 10 سانت می باشد البته لیبل های رول در عرض کمتر مثلا 5 سانت نیز در بازار وجود دارد.

منبع:

http://designh.ir/price/label/paper





:: برچسب‌ها: انواع لیبل کاغذی, انواع برچسب کاغذی, برچسب کاغذی, لیبل کاغذی, جنس لیبل کاغذی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسبهای گارانتی و امنیتی بسیار متنوع هستند که شامل برچسبهای خرد شونده ، برچسب وید ، اموال ( شبرنگ ) و لایه شونده میشود.

برچسب خرد شونده

این نوع برچسب برای پلمپ محصول استفاده میشود و معروف به لیبل گچی بوده و بعد از چسباندن بر روی محصول به هیچ عنوان قابل جدا شدن نیست و در صورت جدا کردن این لیبل به صورت تکه های ریز خرد میشود .

 

برچسب وید

این لیبل نیز در موارد گارانتی کاربرد بسیاری دارد و از مقاومت بالایی در برابر کشیدگی برخوردار است . برچسبهای وید در 2 نوع اثر گذار و بدون اثر و در رنگهای متنوع از جمله نقره ای ، آبی ، قرمز ،نارنجی ، سبز و … موجود است .

 

برچسب اموال

برچسب اموال یا شبرنگ حالت شکنندگی بالایی دارد و مورد استفاده برای اموال و دارایی سازمانها و شرکتهای بزرگ میباشد. این لیبل دررنگهای بسیار متنوع موجود است و به دو صورت زیره نازک و زیره ضخیم قابل تولید است .

 

برچسب لایه شونده

این نوع لیبل دارای چسبندگی بالا و حالت سکوریتی داشته و بر روی سطوح مختلف قابل چسباندن می باشد و به هیچ عنوان نمی توان آن را به صورت یک تکه از روی محصول جدا کرد و هنگام جدا کردن لایه لایه میشود .

منبع:

http://ashenalabel.ir/home/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%aa%db%8c/



:: برچسب‌ها: برچسبهای گارانتی, برچسب گارانتی, لیبل گارانتی, لیبل های گارانتی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب صدفی در برابر رطوبت  ، محیطهای اسیدی و بازی و همچنین تابش مستقیم آفتاب بسیار مقاوم می باشند  و  بنا به موارد مصرف انواع مختلفی دارند  . برچسبهای پی وی سی در دونوع مات و براق بوده و از نظر چاپ پذیری نسبت به مرکبهای پایه حلال و یووی بسیار خوب عمل میکنند. این لیبل در برابر کشش و پارگی بسیار مقاوم میباشد و قدرت فوق العاده در خصوص جذب ریبون حرارتی دارد و از تظر چسبندگی در دماهای پایین تر از 40- درجه سانتی گراد بدون تنزل کیفیت قابل استفاده میباشد.

 

موارد مصرف :

برچسبهای پی وی سی با قابلیت تعویض مکان برچسب بدون جاگذاری اثر چسب و پایداری مناسب مخصوص لوله های آزمایش همچنین نگهداری در یخچال مورد استفاده در بیمارستانها و آزمایشگاه
برچسبهای صدفی چاپی مورد استفاده در صنایع بسته بندی مواد غذایی فاسد شدنی
برچسبهای صدفی با چسب خاص مورداستفاده در فراورده های خونی

 

برچسبهای پی وی سی مخصوص لوله های آزمایش مخصوص نگهداری در یخچال

 

برچسبهای صدفی با تیغ از پشت روی مومی مخصوص صنایع خودرو

 

برچسبهای صدفی و پی وی سی مورد استفاده در صنعت طلا و جواهر

منبع:

http://ashenalabel.ir/home/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b5%d8%af%d9%81%db%8c-%d9%88-%d9%be%db%8c-%d9%88%db%8c-%d8%b3%db%8c/



:: برچسب‌ها: برچسبهای صدفی و پی وی سی, برچسب صدفی, برچسب pvc, برچسب پی وی سی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب های کاغذی شامل برچسب های براق(گلاسه) و نیمه براق ( آرت ) و مات و برچسب های فلورسنت می باشند

برچسب های گلاسه و آرت
از ویژگیهای این نوع برچسب  چاپ پذیری مناسب با انواع سیتمهای چاپ اعم از چاپ افست ،فلکسو ،دیجیتال و بارکد با گرماژهای مناسب با نیاز مصرف کننده و چسبندگی مناسب با سطح مورد نظر می باشد .

موارد مصرف :
- برچسب های دارای مشخصات بارکد مورد استفاده در صنایع بسته بندی و غذایی.
- برچسب های مورد استفاده در صنایع آرایشی بهداشتی و صنایع داروسازی.

برچسب های کاغذی مات
چسبندگی مناسب و مقاومت در برابر حرارت چاپگر های رومیزی  از خصوصیات این لیبل می باشد.
تولید این نوع لیبل هم به صورت رول جهت استفاده در چاپگرهای بارکد و هم چنین به صورت ورق تا اندازه سایز A4 جهت استفاده در چاپگرهای لیزری،جوهر افشان و سوزنی انجام می گیرد.

منبع:

http://ashenalabel.ir/home/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%ba%d8%b0%db%8c/



:: برچسب‌ها: برچسب های کاغذی, برچسب کاغذی, لیبل کاغذی, برچسبهای کاغذی, برچسب وید ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

برچسب جواهر دم موشی یا برچسب جواهر دم شیشه ای :

برچسب جواهر ،  لیبل طلا و جواهر در دو شکل دم موشی و دمبلی تولید می شود که پر مصرف ترین آن شکل دم موشی است. لیبل جواهردم موشی ( لیبل جواهرات دم شیشه ای )، قسمت دم آن بی رنگ بوده و ظاهر کالا را زشتنمی کند. این لیبل جهت چاپ مشخصات انواع طلا و جواهر از قبیل بارکد، قیمت، وزن و . . . به کار می رود و برای چاپ مناسب روی این برچسب از ریبون رزین و سوپررزین استفاده می شود.


لیبل طلا و جواهر

خصوصیات برچسب جواهر (  لیبل جواهر )  عبارت است از:
- مقاومت بالا در برابر کشیدگی
- ماندگاری چاپ بسیار بالا و کیفیت چاپ فوق العاده
- پرفراژ دقیق
- عدم وجود چسب در قسمت انتهایی نوار شفاف (دم لیبل)

منبع:

http://ashenalabel.ir/home/%d8%a8%d8%b1%da%86%d8%b3%d8%a8-%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%87%d8%b1/



:: برچسب‌ها: برچسب جواهر, لیبل جواهر, برچسب طلا و جواهر, لیبل طلا, برچسب طلا ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

این نوع از برچسب به دلیل مصارف بالایی که در صنایع مختلف دارد و برای مصارف متعدد کاربرد دارد  در بین انواع چسب های  لیبل از بالاترین مصرف بر خوردار است ، همچنین این نوع  از چسب لیبل از قیمت مناسب و خوبی بر خوردار است .

که خود این نوع لیبل های کاغذی در انواع مختلفی مانند مات ، گلاسه و نیمه گلاسه تولید شده  که دارای رنگ های متفاوت و متنوع هستند .

با توجه به نوع کاربرد و مصرفی که این نوع از چسب ها دارند می توان آن ها را در دو نوع برچسب و معمولی مورد استفاده قرار داد .

از مشخصات بارزی که این نوع از چسب ها دارد و باعث کاربرد فراوان  آن ها در صنایع  شده است می توان به براق بودن ، قیمت مناسب ، تنوع رنگی آن ها را عنوان کرد . بیشترین کاربرد این نوع لیبل در بسته بندی کردن کالاها ست ، این نوع از لیبل های کاغذی را باید در محیط های خشک و تمیز به کار برد و صرفا برای کوتاه مدت می توان از آن ها استفاده کرد .

 

چسب لیبل پی وی سی یا بر چسب پی وی سی

نوعی دیگری از چسب لیبل چسب لیبل پی وی سی یا بر چسب پی وی سی است ، این نوع از چسب ها به دلیل خاصیت پلاستیکی که دارد در برابر پاره شدن و حتی  کشیدگی از مقاومت خوبی بر خوردار است ، این نوع از چسب های لیبل برای بلند مدت استفاده می شود و هم چنین در برابر سرما ، گرما و نور مستقیم خورشید مقاوم است بنابراین چاپ بر روی این نوع از لیبل ها به دلیل خاصیت مقاومت خوبی که دارد  ماندگار است .

لیبل متال یا برچسب متال

مواد تشکیل دهنده ی این نوع از لیبل را الیاف آلمینیوم  تشکیل می دهد ، این نوع از چسب لیبل می تواند چسبندگی خود را در دماهای مختلف حفظ کند از خاصیت های دیگری که برای این نوع از چسب می توان عنوان کرد ، ویژگی مقاومت بالایی است که این نوع از چسب دارد .

لیبل خردشونده یا برچسب خردشونده یا لیبل امنیتی

 به علت جنس این نوع از لیبل بیشترین کاربردی که از این نوع لیبل خرد شونده میتوان برد برای مصارف امنیتی است ، موادی که این نوع از چسب لیبل را می سازد  از جنس شبیه آهک یا گچ است.

لیبل خرد شونده دارای جنس نازکی است و بیشترین مصرفی که از این نوع لیبل می شود برای پلمپ کردن ، گارانتی محصولات و … به کار می رود این لیبل به علت خاصیت امنیتی که دارد در برابر انواع حلال ها بسیار مقاوم است .

امروزه کاربرد و استفاده از انواع چسب ها مانند چسب بی اثر ، چسب زنده و … در صنایع مختلف بسیار زیاد است و هر کدام  بنا بر کاربردی که دارند در مشاغل و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند .

 منبع:

http://sepahanchasb.ir/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d9%84%db%8c%d8%a8%d9%84-%da%86%d8%b3%d8%a8/



:: برچسب‌ها: برچسب کاغذی, لیبل کاغذی, مزایای برچسب کاغذی, انواع لیبل کاغذی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مهر 1397 | نظرات ()